Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar

Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar (http://www.sivaslilar.net/forum/index.php)
-   Anasayfa Haberler (http://www.sivaslilar.net/forum/forumdisplay.php?f=36)
-   -   KALE İÇİN YENİ PROJE (http://www.sivaslilar.net/forum/showthread.php?t=13120)

Sivaslilar.Net 23.08.2007 08:36

KALE İÇİN YENİ PROJE
 
[IMG]http://www.sivaslilar.net/images/stories/75..jpg[/IMG]

[B]Çoğu kez etrafındaki sorunlarla gündeme gelen Sivas Kalesi için Sivas Belediyesi tarafından yeni bir proje hazırlanacak.
[/B]
Daha önceden hazırlanan kale ve çevresi ile ilgili projenin uygulanamaz olduğunu tespit eden Belediye, 2008’de TOKİ ile birlikte yeni bir projeye imza atmaya hazırlanıyor.Daha önce Turgut Cansever tarafından hazırlanan projenin imar problemi nedeniyle gerçekleştirilme imkanının olmadığını söyleyen Sivas Belediye Başkan Yardımcısı Zeki Sarılar bu yüzden yeni alternatif arayışlar içerisine girdikleri belirtti. Bu çerçevede 2008 yılında kale ve çevresi için yeni bir proje hazırlayacaklarını söyleyen Sarılar, bu projeyi TOKİ’ye de sunacaklarını ifade etti. TOKİ’nin Trabzon’da bulunan Zağnos Deresi projesi gibi bir şey düşündüklerini belirten Sarılar, “TOKİ’nin projeyi kabul etmesi halinde bu projeyi birlikte hazırlamayı düşünüyoruz. TOKİ’nin Trabzon’da Zağnos Deresi çalışmaları vardı o tarz bir şeyler yapmaya çalışacağız” dedi. Daha sonra Başkan Yardımcısı Sarılar, 2008 yılında muhtemelen hazırlanacak projenin 2009 yılında seçilecek olan yeni Belediye tarafından başlatılacağını belirterek, “Kale ve çevresinde yapılacak çalışmalar çok kapsamlı bir projedir. Yani bir belediye dönemine sığmayacak kadar büyük. Bu nedenle biz geçerliliğini yitiren eski projeyi aldık ve yenileyeceğiz. Artık buradaki çalışmaları seçilecek yeni belediye gerçekleştirir. Tabi yeni belediyenin proje karşısında ki tasarrufu ne olur onu da bilmiyoruz” şeklinde konuştu.

RüStü ElmaS 23.08.2007 21:22

--->: KALE İÇİN YENİ PROJE
 
İşte bu çok güzel bir haber.
Kalemiz yer olarak çok güzel olmasına rağmen, maalesef içerisi halen eski hali.
Hiç bir değişiklik göremedim bu sene.
Sivas' ımız için çok önemli bir yer olan Kalemizin yapılması bizleri çok sevindirecektir.
Keşke bu kadar ileri bir tarihe atılmasaydı?
Ama neyse, yapılacakya, buda çok güzel bir gelişme bence.

musa18 24.08.2007 16:14

--->: KALE İÇİN YENİ PROJE
 
aslinda fena olmaz!!!
biraz yeni caga uygun biryer olsa!
yani her gelen orayi mutlaka görmek istesin her sene

altuntas58 24.08.2007 21:23

-->: KALE İÇİN YENİ PROJE
 
Kale için hazırlanan yeni proje şehrimiz için acilen uygulanmalı tarihini uzatmamak lazım sivasımızın en güzel manzaralı ve halkımızın dinlenme yerlerinden biri ve çok hoş çay bahcelerinin bulunduğu bu eşsiz yerin sayın belediye başkanımız sami aydın beyden görev süresi bitmeden kısmende olsa bu projeyi başlatmasını bekliyor ve rica ediyorum


WEZ Format +2. ?uan Saat: 05:09.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.