Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar

Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar (http://www.sivaslilar.net/forum/index.php)
-   İlginç resimler (http://www.sivaslilar.net/forum/forumdisplay.php?f=244)
-   -   MONA RIZA ve MONA LISA (http://www.sivaslilar.net/forum/showthread.php?t=13532)

fratt 05.10.2007 10:41

MONA RIZA ve MONA LISA
 
[URL=http://imageshack.us][IMG]http://img164.imageshack.us/img164/2886/monarizavf5.jpg[/IMG][/URL]
[URL=http://imageshack.us][IMG]http://img164.imageshack.us/img164/1981/motorcumonalisamt2.jpg[/IMG][/URL]

Mert5858 05.10.2007 14:14

--->: MONA RIZA ve MONA LISA
 
[B]Bu Resmi Öncedende Görmüstüm :)

Paylasim Icin Tsk Firat Abi.[/B]

arikarinkuchi 05.10.2007 15:33

--->: MONA RIZA ve MONA LISA
 
fratt abi eline sağlık
resimler süper :D

fratt 05.10.2007 16:39

--->: MONA RIZA ve MONA LISA
 
[QUOTE=samet yıldız;216442]fratt abi eline sağlık
resimler süper :D[/QUOTE]

[B]herşey vatan için sametim kardeşim :D[/B]

CrSivaslim58 08.08.2008 08:24

--->: MONA RIZA ve MONA LISA
 
[I][U][COLOR="DarkRed"]Hehe gerçektende komik miş.:D

Teşekürler.:D[/COLOR][/U][/I]

AhMeTTuRaN90 08.08.2008 08:26

--->: MONA RIZA ve MONA LISA
 
paylasımıcın tesekkuler guzel resımler:)

fatoş_yvz 08.08.2008 08:35

--->: MONA RIZA ve MONA LISA
 
[I][COLOR="Teal"]........hehe çok komıkLermişşş:)[/COLOR][/I]

_DuMaN_58 10.08.2008 09:07

-->: MONA RIZA ve MONA LISA
 
[B]Ama hangisi daha güzel????????

Bence Mono Rıza :D[/B]

MELTEM YK 12.08.2008 15:41

--->: MONA RIZA ve MONA LISA
 
güzel resimler sağol.....................


WEZ Format +2. ?uan Saat: 16:01.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.