![]() |
Lakabınız neydi?
Arkadaşlar lakap takmak güzel bişey değildir
ama merak ettim işte [B]Okulda öğretmenlerinizin veya arkadaşlarınızın size taktığı bi lakap varmıydı ? [/B] |
-->: Lakap Takma ...
Vallahi arkadaşlarım genelde bana ismimle hitap eder ama bazıları gençfenerli diyorlar.Lakapla alakası var mı acaba:)
|
--->: -->: Lakap Takma ...
[QUOTE=sivaslıgenç;237855]Vallahi arkadaşlarım genelde bana ismimle hitap eder ama bazıları gençfenerli diyorlar.Lakapla alakası var mı acaba:)[/QUOTE]
olsun o da lakap sayılır da gençsivaslı olsaydı :D keşke |
--->: Lakap Takma ...
MaNNaq DioLAr xD :D geneLLikLe boLe
|
--->: Lakap Takma ...
[QUOTE=aXi_GirL;237860]MaNNaq DioLAr xD :D geneLLikLe boLe[/QUOTE]
[B]MaNNaq [/B] güzelmiş sitede de böyle olsun mu :D |
-->: --->: Lakap Takma ...
[QUOTE=aXi_GirL;237860]MaNNaq DioLAr xD :D geneLLikLe boLe[/QUOTE]
MaNNaq ne ya öyle hayatımda ilk defa duydum neyseee.:D |
--->: Lakap Takma ...
oLur istediinizi diin farketmes benim için
|
--->: Lakap Takma ...
[QUOTE=aXi_GirL;237867]oLur istediinizi diin farketmes benim için[/QUOTE]
bizim sitemizde lakap takma yoktur :) ama senin için sorun yokmuş diyebiliriz yani :D |
--->: Lakap Takma ...
peri diolar:D melek diolar:D -----
|
--->: Lakap Takma ...
[B][COLOR="Red"]Bana ne diyorlar!GALIBA SEMIH diyorlar bana.[/COLOR][/B]
|
| WEZ Format +2. ?uan Saat: 11:32. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.