Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar

Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar (http://www.sivaslilar.net/forum/index.php)
-   Arşiv (http://www.sivaslilar.net/forum/forumdisplay.php?f=365)
-   -   Ekranınız Pismi..?? (http://www.sivaslilar.net/forum/showthread.php?t=18510)

HaYLaZ 16.06.2008 01:07

Ekranınız Pismi..??
 
[B]Arkadaslar Ekranınız Pis İse Bu Linke Tıklamanızı Öneririm Gercekten Cok Güzel Bir Yöntem..!!
Link :
[url]http://www.komikler.com/monitor-temizle.swf[/url][/B]

_DuMaN_58 16.06.2008 07:12

--->: Ekranınız Pismi..??
 
[B]Açılan bi konuydu. Paylaşım için Tşkler.[/B]

fatoş_yvz 16.06.2008 09:04

--->: Ekranınız Pismi..??
 
[COLOR="Teal"] payLaşm içiN teşk........ ....................... [/COLOR]

kangallim 16.06.2008 09:25

--->: Ekranınız Pismi..??
 
BENCE EKRAN DAHA DA BATIYOR :D

BEN GAZETE KAĞIDINI TERCİH EDERİM :)

HaYLaZ 16.06.2008 09:36

--->: Ekranınız Pismi..??
 
[QUOTE=_DuMaN_58;273243][B]Açılan bi konuydu. Paylaşım için Tşkler.[/B][/QUOTE]

[B]Verildigini Bilmiyordum..Kusura Bakmayın..!!![/B]

arikarinkuchi 16.06.2008 09:59

--->: Ekranınız Pismi..??
 
[B]razzce açtıysa
hemen linki yazar zaten :)[/B]

arikarinkuchi 16.06.2008 10:00

--->: Ekranınız Pismi..??
 
[B]teşekkürler ayrıca :)[/B]

gürün_güzeli 16.06.2008 10:02

--->: Ekranınız Pismi..??
 
emeklerine sağlık......bende görmüştüm bu konuyu.......benim ekranım böle iyi ben memnunum saolun kardeşler:D

sivaslıbaki 02.04.2009 15:01

Cevap: Ekranınız Pismi..??
 
Çok güzel temizledi mübarek :D

sibelYILMAZ 02.04.2009 15:06

Cevap: Ekranınız Pismi..??
 
ayyyyyy çok temiz oldu valla bal dök yala :D :D


WEZ Format +2. ?uan Saat: 06:34.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.