Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar

Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar (http://www.sivaslilar.net/forum/index.php)
-   Menkıbeler & Dini Hikayeler (http://www.sivaslilar.net/forum/forumdisplay.php?f=333)
-   -   Şeytandan Mektup (http://www.sivaslilar.net/forum/showthread.php?t=21919)

Kaptan-58 02.09.2008 07:20

Özel Bir Mektup‏
 
[B][COLOR="Red"]Şeytandan Mektup;[/COLOR]
Seni dün günlük islerini yaparken gördüm.
Namaz kilmadan, dua etmeden bir günü daha geçirdin.
Hatta yemek yerken ve yatarken bile dua etmek için vakit ayirmadin.
Çok nankörsün! Seninle gurur duyuyorum.
Benimle oldugun için çok mutlu oldugumu söyleyemem.
Hatirliyormusun? Senelerdir beraberiz ama seni hala sevmiyorum.
Dogruyu söylemek gerekirse:
Senden Allah'tan nefret ettigim için nefret ediyorum.
Allah beni cennetten attigi için bende seni kullaniyorum.
Seni de Allah'in bana yaptiklarini ödetene kadar kullanacagim,
ondan sonra sende defolup gidebilirsin. Biliyormusun aptal.
Allah seni seviyor, ama sen hayatin boyunca benim yanimdaydin.
Bunun içinde seni ödüllendirecegim. Hayatinin berbat olmasini
saglayacagim.
Biz ikimiz beraber kaldikça bu Allah'i çok üzecek.
Zaman senin hayatini kimin yönlendirdigini O'na gösterecek.
Ve bu senin sayende olacak.
Geçirdigimiz güzel günleri hatirla,
insanlari nasil hor görüyorduk, onlara küfür ediyorduk,
çilgin partilere gidiyorduk, hirsizlik yapiyorduk,
nasil iki yüzlü davraniyorduk, sigara kullaniyorduk,
cami'ye gitmiyorduk, dedikodu yapiyorduk.....
Bunlarin hepsini kaybetmek istemezsin degil mi?
Hadi gel aptal! Sonsuza dek beraber yanalim!
Senin için çok seyler düsünüyorum.
Bu mektupu sana ne kadar deger verdigimi söylemek ve hayatinin
büyük bir parçasini kullanmama izin verdigine tesekkür etmek için
yaziyorum. Aptal, bazen sana çok gülüyorum.
Öyle salakliklar yapiyorsunki,
benim bile migdemi bulandiriyorsun.
Sen böyle devam et.
Yeni nesile yalanciligi, aldatmayi, kumari ve cami yerine
diskolara gitmeyi ögret.
Sen bunlari onlarin yaninda yap ki onlarda seni örnek alsinlar.
Zaman sonra onlarda aynisini yapacaklardir.
Çocuklar böyle iste.
Neyse, simdi gitmeliyim ama birkaç saniye sonra tekrar seni
görmeye gelecegim. Azicik aklin olsaydi tövbe etmek için biryerlere
giderdin ve yasayacak oldugun bir kaç seneyi de Allah'la beraber
geçirirdin. Bir kimseyi uyarmak karakterimde yoktur aslinda,
ama seni taniyorum. Sen zaten benim yanimdan ayrilmazsin.
Senin yasinda olan bir insanin hala günah islemeye devam etmesi
saçeditik olsada. Sakin beni yalnis anlama, senden hala nefret
ediyorum, ve bu böyle devam edecek. Beni gerçekten seviyorsan
tabiki bu yaziyi kimseyle paylasmazdin.
Ölüm bizi bulusturana kadar.....

[COLOR="Red"]ŞEYTAN

NOT: Eger beni gerçekten seviyorsan bu mektupu kimseyle paylasmazsin..[/COLOR] [/B]

dark_yamtar58 02.09.2008 07:36

--->: Özel Bir Mektup‏
 
Emeğine sağlık kaptan anlayana çok şey anlatan bir yazı...........

fatoş_yvz 02.09.2008 08:00

--->: Özel Bir Mektup‏
 
[COLOR="Teal"]ders aLıncak yazıı... payLaşım içiN teşk ama bıLıpte yapmamak kadr kötu bişey yok herhaLde :([/COLOR]

SEMİH-58 26.10.2008 12:27

Şeytandan Mektup
 
[CENTER][COLOR="Red"]Seytandan Mektup; [/COLOR]

Seni dün günlük islerini yaparken gördüm.

Namaz kilmadan, dua etmeden bir günü daha geçirdin.

Hatta yemek yerken ve yatarken bile dua etmek için vakit ayirmadin.

Çok nankörsün! Seninle gurur duyuyorum.

Benimle oldugun için çok mutlu oldugumu söyleyemem.

Hatirliyormusun? Senelerdir beraberiz ama seni hala sevmiyorum.

Dogruyu söylemek gerekirse:

Senden Allah'tan nefret ettigim için nefret ediyorum.

Allah beni cennetten attigi için bende seni kullaniyorum.

Seni de Allah'in bana yaptiklarini ödetene kadar kullanacagim,

ondan sonra sende defolup gidebilirsin. Biliyormusun aptal.

Allah seni seviyor, ama sen hayatin boyunca benim yanimdaydin.

Bunun içinde seni ödüllendirecegim. Hayatinin berbat olmasini

saglayacagim.

Biz ikimiz beraber kaldikça bu Allah'i çok üzecek.

Zaman senin hayatini kimin yönlendirdigini O'na gösterecek.

Ve bu senin sayende olacak.

Geçirdigimiz güzel günleri hatirla,

insanlari nasil hor görüyorduk, onlara küfür ediyorduk,

çilgin partilere gidiyorduk, hirsizlik yapiyorduk,

nasil iki yüzlü davraniyorduk, sigara kullaniyorduk,

cami'ye gitmiyorduk, dedikodu yapiyorduk.....

Bunlarin hepsini kaybetmek istemezsin degil mi?

Hadi gel aptal! Sonsuza dek beraber yanalim!

Senin için çok seyler düsünüyorum.

Bu mektupu sana ne kadar deger verdigimi söylemek ve hayatinin

büyük bir parçasini kullanmama izin verdigine tesekkür etmek için

yaziyorum. Aptal, bazen sana çok gülüyorum.

Öyle salakliklar yapiyorsunki,

benim bile migdemi bulandiriyorsun.

Sen böyle devam et.

Yeni nesile yalanciligi, aldatmayi, kumari ve cami yerine

diskolara gitmeyi ögret.

Sen bunlari onlarin yaninda yap ki onlarda seni örnek alsinlar.

Zaman sonra onlarda aynisini yapacaklardir.

Çocuklar böyle iste.

Neyse, simdi gitmeliyim ama birkaç saniye sonra tekrar seni

görmeye gelecegim. Azicik aklin olsaydi tövbe etmek için biryerlere

giderdin ve yasayacak oldugun bir kaç seneyi de Allah'la beraber

geçirirdin. Bir kimseyi uyarmak karakterimde yoktur aslinda,

ama seni taniyorum. Sen zaten benim yanimdan ayrilmazsin.

Senin yasinda olan bir insanin hala günah islemeye devam etmesi

saçeditik olsada. Sakin beni yalnis anlama, senden hala nefret

ediyorum, ve bu böyle devam edecek. Beni gerçekten seviyorsan

tabiki bu yaziyi kimseyle paylasmazdin.

Ölüm bizi bulusturana kadar.....

SEYTAN

NOT: Eger beni gerçekten seviyorsan bu mektupu kimseyle paylasmazsin


[/CENTER]

EyüphanAydın 26.10.2008 12:30

--->: Şeytandan Mektup
 
[B]Bazen nefsimize kurban olup,Şeytana uyuyoruz.Allah nefsimize hakim olayı eylesin.[/B]

Sivasprensi 26.10.2008 13:03

--->: Şeytandan Mektup
 
gercekten ıyı bı paylasım ınsallah herkes okur gercekler bu aslında

yorgun zaman 26.10.2008 13:53

Cevap: Şeytandan Mektup
 
ŞEYTAN HER SANİYE İNSANIN PEŞİNDEN KOŞAR ÇÜNKÜ İNSANLAR BU DÜNYA DA YAŞARKEN BİR TARAFTAN DA DİĞER DÜNYA YA HAZIRLIK YAPARLAR ŞEYTANINSA GÖREVİ İNSANLARI BİR ŞEKİLDE YOLLARINA ÇIKARAK İNSANLARA VESVESE VEREREK KENDİ TARAFINA ÇEKMEK ASLINDA ZAMANIMIZ VAR DİYORUZ VE HEP ONA UYMAYA DEVAM EDİYORUZ ASLINDA ZAMANIMIZ BELLİ DĞİL ZAMANIMIZ HER ZAMAN KENDİ İRADEMİZ İLE ONA KÖLE OLUYORUZ ALLAH KİMSEYİ DOĞRU YOLUNDAN AYRIP ONUN YOLUNA SAPANLARDAN EYLEMESİN

yiğidoturan 26.10.2008 14:35

Cevap: Şeytandan Mektup
 
yamadık dünyamızı yırtarak dinimizden
sonunda dinde dünyada gitti elimizden

M.Akif Ersoy

varmı başka söze hacet şeytana en büyük kozu vermişiz
Allah yar ve yardıncımız olsun

sonbahar5803 26.10.2008 15:52

Cevap: Şeytandan Mektup
 
[B][COLOR="Green"]İnsanı meleklerden ayıran en önemli özellik nedir?

Nefis.

Nefsine hakim olup, hak yolunda ilerleyen bir mümin, meleklerden bile üstün seviyeye gelebiliyor.[/COLOR][/B]

SEMİH-58 26.10.2008 15:58

Cevap: Şeytandan Mektup
 
[QUOTE=sonbahar5803;323852][B][COLOR="Green"]İnsanı meleklerden ayıran en önemli özellik nedir?

Nefis.

Nefsine hakim olup, hak yolunda ilerleyen bir mümin, meleklerden bile üstün seviyeye gelebiliyor.[/COLOR][/B][/QUOTE]

[CENTER]aynen öyle nefsimize sahip çıktıktan sonra öyle seviyelere ulaşırız ki insan kendi bile şaşırır

[B]nefis ve şeytanın şerrinden ve kabir azabından ve Cehennem ateşinden muhafaza eyle ve Cennet-ül Firdevs’te mes’ud kıl! Âmîn, âmîn, âmîn!..[/B][/CENTER]


WEZ Format +2. ?uan Saat: 21:32.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.