![]() |
Tığ işi bayan patikleri.
[IMG]http://img238.imageshack.us/img238/4506/705657766614023032hv8.jpg[/IMG]
[IMG]http://img513.imageshack.us/img513/7695/yo16kv0fb0.jpg[/IMG] [IMG]http://img523.imageshack.us/img523/4545/yo125wa1fe0.jpg[/IMG] [IMG]http://img238.imageshack.us/img238/1553/yo139smallsd9wu8.jpg[/IMG] |
Cevap: Tığ işi bayan patikleri.
[B]çok guzeller miş.................degişik modeLLer.............[/B]
|
Cevap: Tığ işi bayan patikleri.
[B]Annem bunlardan daha güzelini yapmaktadır:) Paylaşım için teşekkürler.[/B]
|
Cevap: Tığ işi bayan patikleri.
Güzelmis kim ördü bunlari.....
|
Cevap: Tığ işi bayan patikleri.
Çok güzellermiş hangi sanatkarsa eline sağlık çok hoş modeller çıkarmış.
|
Cevap: Tığ işi bayan patikleri.
[B][I]Teşekkür ediyorum arkadaşlar ben ördüm dermişim :) ama çok basitler bende yapacam valla terlik gibi olanda gözüm kaldı .[/I][/B]
|
Cevap: Tığ işi bayan patikleri.
Ellerine saglik HaZan senden de bu beklenir zaten, sen ör ben satayim, ticarete atilalim. Burada da caktirmadan reklam yapariz.:)
|
Cevap: Tığ işi bayan patikleri.
[COLOR="Magenta"][B] hemencik anneme gösterim oda örer :D [/B][/COLOR]
[FONT="Century Gothic"][COLOR="DarkOrchid"][B] canım o ilk bastakini örmek için neler lasım bi denemek istiyorum örmeye nerden baslıoz biliosan sölermisin :) :) [/B][/COLOR][/FONT] |
| WEZ Format +2. ?uan Saat: 06:00. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.