![]() |
Sahanın ortasına Filistin bayrağı dikti
Fortis Türkiye Kupası'nda Sivasspor'un Galatasaray'ı penaltılarla yenerek yarı finale yükseldiği maçta Kırmızı Beyazlı futbolcu sevincini Filistin bayrağı ile gösterdi.
Sivasspor'un Galatasaray'ı penaltı atışlarıyla 4-2 yenerek Fortis Türkiye Kupası'nda yarı finale yükseldiği maçın sonunda kırmızı-beyazlı takmımın futbolcularından İbrahim Dağaşan orta sahaya Filistin bayrağı dikti. Yarı finale yükselen Sivasspor'da, futbolcular, teknik heyet, yönetim ve taraftarlar büyük sevinç yaşadı. Futbolcular, yarı final coşkusunu tribünlere giderek taraftarlarıyla paylaştı. Sivasspor'un orta saha oyuncusu İbrahim Dağaşan'ın, elindeki Filistin Bayrağı'nı sahanın ortasına diktiği görüldü. [URL=http://imageshack.us][IMG]http://img22.imageshack.us/img22/5170/858520090203061747724js9.jpg[/IMG][/ |
Cevap: Sahanın ortasına Filistin bayrağı dikti
[B]Bence o bayragi balili dikseydi oraya daha iyi olacakdi.niye derseniz cünkü gsli taraftarlar yahudi yahudi diye bagriyorlardi...bu macda olmasada gecen haftalarda öyle yapmislardi.ve hala bi kac sitede okuyorum.[/B]
|
Cevap: Sahanın ortasına Filistin bayrağı dikti
[QUOTE=sivassporlukiz;372328][B]Bence o bayragi balili dikseydi oraya daha iyi olacakdi.niye derseniz cünkü gsli taraftarlar yahudi yahudi diye bagriyorlardi...bu macda olmasada gecen haftalarda öyle yapmislardi.ve hala bi kac sitede okuyorum.[/B][/QUOTE]
Evet Balilinin dikmesi daha iyi olurdu o Filistin bayragını.Hem bazılarına ibret olurdu. |
| WEZ Format +2. ?uan Saat: 22:44. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.