![]() |
Bakan'ın İzninde Sivas'a Büyük Ayıp
[IMG]http://www.sivaslilar.net/images/stories/ASIB%20LOGO2.jpg[/IMG]
Almanya'da Kültür ve Turizm Bakanlığının himayesinde gerçekleştirilmeyi planlanan Boğaziçi Kültürler Kapısı başlıklı Festivas özellikle Sivaslıların büyük tepkisine sebep oldu. ASİB de bu konuda bir kınama yayınladı. ASİB'İN KINAMA METNİ Duisburg Marketing GmbH tarafından organize ve Türkiye Cumhuriyeti Kültür ve Turizm Bakanlığı’nca himaye Boğaziçi Kültürler Kapısı başlıklı festival bir skandala sahne oldu. Sivas’ta 1993 yılında yaşanan acı olayların yanlı bir şekilde anlatıldığı ‘’[B]Sivas 93 [/B]‘’ adlı oyunun Kültür ve Turizm Bakanlığı desteğinde sahnelenmesini Avrupa Sivaslılar Birliği olarak protesto ediyoruz. Sivas Kültür ve Sanat şehridir ancak sanat insanlığa ve insanımızın kültürüne hizmet etmiyorsa en azından milletimizin parası ile yapılmasın. Sivas’ın üzerine yapıştırılmak istenen bu çirkin etiketi kabul etmiyoruz. Kültür ve Turizm Bakanımız Sayın Ertuğrul Günay’a Avrupa da yaşayan milyonlarca Sivaslı adına çağrıda bulunuyoruz. Sivas’ın tarihine, kültürüne ve Sivaslının duygularına hakaret içeren bu oyunu durdurun ve festivalden çıkarılmasını sağlayın. Türkiye Cumhuriyetini temsil eden bir milletvekili ve Bakan olarak Sivas’a hakaret ve iftira içeren bu Tiyatro oyununa destek olmanızı Kültür Bakanlığımızın himayesine almanızı gözden kaçan bir eylem olarak düşünüyoruz ve testi kırılmadan Türkiye ve Sivas sevdalıları olarak uyarı görevimizi yapıyoruz. Ayrıca aynı festivalde Türk kültürünü aşağılayan ve Türk Kültürü zıt ‘’[B]Homo Seksüel misin yâda Türk mü?[/B]’’ oyununda sahneleneceğini üzüntü ile bildirmek isteriz. T.C. Kültür ve Turizm Bakanlığının bu iki oyuna nasıl destek verebildiğini anlayamıyoruz. Ne Kültürümüze nede Turizmimize hiçbir katkısı olmayacağı gibi bu iki oyun ülkemize büyük zarar verecektir. Avrupa Sivaslılar Birliğinin temel ilkesi Avrupa da yaşayan hemşerilerimizin asimile olmadan kültürler arası diyalogda bulunması ve yaşadığı topluma entegre olmasıdır. . Avrupa da Devletimizin desteği ile yapılan bir festivalde Tük kültürüne ve Sivas’ımıza zarar verecek bir oyunun sergilenmesi karşısında Sivil Toplum Örgütü olarak demokratik çerçevede kalmak şartı ile her türlü eylemi yapacağımızı bildirmek isteriz. Türkiye’mize, Sivas’ımıza milletimize zarar verecek her türlü organizasyona karşı durmaya devam edeceğiz. [B]ASIB Avrupa Sivaslılar Birliği Yönetim Kurulu[/B] [B][I]Konu hakkında daha fazla bilgi almak ve protesto mailleri için Festivali düzenleyen kurumun internet adresi [/I][/B]: [url]http://www.duisburger-akzente.de/de/index.php[/url] |
Cevap: Bakan'ın İzninde Sivas'a Büyük Ayıp
ASİB i kutlar görüş ayrılıklarından dolayı dogacak çatışmaya zemin hazırladıkları için kültür ve turizm bakanlıgını kınıyorum
|
Cevap: Bakan'ın İzninde Sivas'a Büyük Ayıp
[B]bu ne yaa terbyeszliğin danikası bu kadarıda olmaz valla turizm ve kültür bakanımız şaşırmışlar galiba :mad:
bence başbakanlığı mail yağmuruna tutalım ve gereken tepkimiz medeni bir şekilde dile getirelim bu kadarıda fazla yani. :mad:[/B] [B]Sanırım başbakanlığın resmi mail adresi bu [email]bimer@basbakanlik.gov.tr[/email] hadi arkadaşar tepkimizi gösterelim eminim bir faydası olacaktır..[/B] [B]m.acikalin@tbmm.gov.tr [email]osman.kilic@tbmm.gov.tr[/email] [email]malik.ecder.ozdemir@tbmm.gov.tr[/email] [email]selami.uzun@tbmm.gov.tr[/email] [email]hamza.yerlikaya@tbmm.gov.tr[/email] bunarda Sivas millet vekillerinin mail adresi vekillerimizede mal gönderelim. [COLOR="Red"]www.kultur.gov.tr/ buda kültür bakalığının nternet sitesi.[/COLOR][/B] |
Cevap: Bakan'ın İzninde Sivas'a Büyük Ayıp
[B]Böyle bir rezalete nasıl olur izin verir anlamak imkansız bunu yapan birde bakan. ASİB i kutlar diğer dernek ve vakıflarımızın kısaca Sivas ile ilgili tüm kurum ve kuruluşların bu terbiyesizliği kınaması gerekmektedir.
‘’Homo Seksüel misin yâda Türk mü?’’ böyle bir oyun nasıl sergilenir cıldırmak üzereyim yazıklar olsun başka birşey demıyorum...[/B] |
Cevap: Bakan'ın İzninde Sivas'a Büyük Ayıp
[B]Zaten bu bakan Madımak Oteline taktı kafayı. Her demecinde birlik beraberliğimizi bozacak şeyler söylüyor. Sivasa düşman bir bakan ve buna sessiz kalan milletvekilleri is-te-mi-yo-ruz.[/B]
|
Cevap: Bakan'ın İzninde Sivas'a Büyük Ayıp
[B][FONT="Comic Sans MS"]"Sivas 93" oyununun bi cok yerde reklamini gördüm, Alman gazetesinde bile haber yapilmisti.
Rezil bisey.. Neye hizmet ediyorlar sa... (!)[/FONT][/B] |
Cevap: Bakan'ın İzninde Sivas'a Büyük Ayıp
Gerçekten büyük bir ayıp birliğimiz için o oyunlara gelmeyiz...
|
Cevap: Bakan'ın İzninde Sivas'a Büyük Ayıp
[B][I]Avrupa da Türk Kültürünü ve Türkiye'yi tanıtma iddiası ile düzenlenen bir festivalde Türk Kültürü ve Türkiye ile alakasız, milletimizin manevi değerleri ile çelişen eserlerin sahnelenmesi ve bunun Kültür ve Turizm Bakanlığı destekli yapılıyor olması milletimize karşı hakaretten öte bir şeydir. Özelde ise Sivas'ımızın üzerine yapıştırılmak istenen etiketleri pekiştirmekten başka işe yaramayan Sivas 93 adlı oyun ise Sivas'a ve Sivas'ın tanıtımına zarar verecektir.
Bu iki oyunununda Festival programından kaldırılması ve milletimizden ve hemşerilerimizinde özür dilenmesi gerekiyor. Avrupa Sivaslılar Birliği gerekli tepkiyi ortaya koymuştur artık görev Bakanlığa ve Festival yöneticilerine düşmektedir. [/I][/B] |
Cevap: Bakan'ın İzninde Sivas'a Büyük Ayıp
O AYIP BİZLERDE DEİL BİZİM ZAVALLI BAKANLARIMIZDA LANET OLSUN ONLARADA ONLAIN BAŞINDAKİNEDE LANET OLSUN ALLAH HER TÜRLÜ BELELARINI VERSİN BU BAKAN MUHSİN YAZICIOGLUNUN DEFNEDİLGİGİ YERE KARŞI ÇIKAN BİR BAKAN GÖRÜN NE KADAR SİVAS KİNİ VAR ŞE....SİZDE BU BAKAN TAM ....
|
Cevap: Bakan'ın İzninde Sivas'a Büyük Ayıp
ey akp şu vitrin olsun diye aldığın bakan denen şahsı artık vitrine koyma vakdin gelmedi mi...oportunist yani fırsatçı bi insan kişilik ...yerine göre davranan bir öç alma diyen bir de dönüp artık bu bize kaybettiriyor diyen baskanımızın naaşı konusun da ne dediği belli olmayan tam bi kendine fırsatlar kollayan rengarenk bi insan..solda tutunamadı sağda kendi için şimdi bi temel atıp parlamaya çalısıo sanırım...bu adamda ciddi bi sivaslı fobisi mi var ne ....bu şahsı artık vitrine koyma vakdi geldi bencede....
cennet mekan abdulhamit han zamanında avrupalı soytarıların peygamberimizle ilgili bi çirkin oyun oynacak haberi gelir.ABDUL HAMİD NAPMIŞDIR KENDİSİNE HASDA ADAM DİYENLERE Bİ FETVA İLE TÜM İSLAM ORDUSUNU BU OYUNU GERİ ÇEKSİNLER DİYE HAREKETE GEÇİRECEKMİYDİ GEÇİRMİYECEKMİYDİ_???AMA MALESEF AYNI REZİLLİK 93 YILINDA SANIRSAM ÇAĞDAŞLIK VS ADLAR ALTINDA ÜLKEMİZDE OYNANMIŞDI....HATIRLATIRIM EY GÜNAY...SANMA BU MİLLET BİLMEZ ANMAZ DÜŞÜNMEZ...GÜN GELİR HESAP BİLE SORAR..... |
| WEZ Format +2. ?uan Saat: 03:04. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.