![]() |
yağmurun süt dilimleri tatlısı :)
SÜT DİLİMLERİ:bizim evde nerdeyse iki günde yapılan çok hafif bir tatlı deneyin çok seveceksiniz eminim buna.
[COLOR="Red"] MALZEMELER[/COLOR] 1KĞ SÜT 1SU BARDAĞINDAN İKİ PARMAK EKSİK UN 1SU BARDAĞINDAN İKİ PARMAK EKSİK ŞEKER YARIM PAKET KAKAOLU PÖTİBÖR BİSKÜVİ 1 PAKET KREMŞANTİ(içinden 2tane çıkıyor ikisinide kullanacaksınız kremşantiyi hazırlamak içinde ayrıca 1subardağı süt gerekli) 1KAHVE FİNCANI KAKAO 1PAKET VANİLYA YAPILIŞI:İlk olarak bisküvileri rondada inceltelim un gibi değil biraz daha iritaneli olacak şekilde.büyük bir kare şeklinde tepsiye tamamen yayın bisküvileri.kremşantiyi 1subardağı sütle çırpıp buzdolabına koyun beklesin.bir tencere içine 1kğ sütü boşaltın içine unu şekeri kakaoyu vanilyayı ekleyip mikserle çırpın hiç tane kalmayana kadar.sonra orta ateşte kaynayana kadar karıştırarak pişirin.sıcak sıcak tepsideki bisküvilerin üzerine bir spatula yardımıyla dökün düzleyin.biraz sıcağı gittikten sonra buzdolabında iki saat kadar bekletin.sonra krem şantiyi üzerine sürün.(ikiside tamamen soğumalı yoksa kremşanti erir)sonra diktörtgen uzunluğunda dilimler olacak şelinde kesin.servis yapacağınız zaman budiktörtgen dilimi spatula ile bir uçtan alıp diğer ucuna katlayın.alttaki bisküvi tozları üstte hoş bir estetik görünüm verecektir tatlıya.afiyet olsun sivaslı tüm dostlara...bence şimdiden markete malzeme almaya gitmeyi düşünüyorsunuz:) |
Cevap: yağmurun süt dilimleri tatlısı :)
[COLOR="black"][B][I] tsşk ederim tarif için tarif defterime yazcam :) [/I][/B][/COLOR]
|
Cevap: yağmurun süt dilimleri tatlısı :)
[QUOTE=MeLody58;403236][COLOR="black"][B][I] tsşk ederim tarif için tarif defterime yazcam :) [/I][/B][/COLOR][/QUOTE]
ricaederim melody yaz defterine kısa zamandada yap eminim çok beğeneceksin;) |
Cevap: yağmurun süt dilimleri tatlısı :)
Çok teşekkürler Yağmur, pasta tatlı işine bayılırım hiç dayanamam en kısa zamanda yapıcam şimdiden ağzım sulandı.
|
Cevap: yağmurun süt dilimleri tatlısı :)
[B][COLOR=darkorange]ellerine sağlık paylaşımın için teşekkürler[/COLOR][/B]
|
Cevap: yağmurun süt dilimleri tatlısı :)
OFFF OLSA DA YESEK CANIM ÇEKTİ YAAA
|
Cevap: yağmurun süt dilimleri tatlısı :)
[B][I]Paylaşım için teşekkürler yağmur evde olsam hemen yapmıştım ama akşam eve gidince yapacam, yanıdada bir demlik çay ooofff nefis olur.[/I][/B]
|
Cevap: yağmurun süt dilimleri tatlısı :)
[quote=deniz kızı;403963]OFFF OLSA DA YESEK CANIM ÇEKTİ YAAA[/quote]
canının cektigi şeyleri diger tarafa yazıyoz yha karıştırdınmı :D |
Cevap: yağmurun süt dilimleri tatlısı :)
ellerine sağlık paylaşımın için teşekkürler resimlerle daha tatlı olurdu :D
|
Cevap: yağmurun süt dilimleri tatlısı :)
aslında resmini eklemek istedim ama benim kızlar tabağın görüntüsünü bozmuşlar ucundan götürmüşler:)enkısa zamanda eklerim resmini.
|
| WEZ Format +2. ?uan Saat: 06:32. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.