![]() |
Duyarlı Veliler
[IMG]http://www.sivaslilar.net/images/stories/divrigi_kulliyesi_istanbul___a_tasindi.jpg[/IMG]
Sadece bir yardımcı hizmetlinin görev yaptığı Toki Şehit Uzman Çavuş Bahattin Erturhan İlköğretim Okulu’nda, öğrenci velileri temizlik yapıyor. Ayda bir okul idaresi ve okul aile birliği üyeleriyle bir araya gelen öğrenci velileri, okulu baştan aşağı temizliyor. Toki Şehit Uzman Çavuş Bahattin Erturhan İlköğretim Okulu, başlattığı bu örnek uygulama ile Sağlık Bakanlığı ve Milli Eğitim Bakanlığı tarafından ortaklaşa düzenlenen ‘Beyaz Bayrak’ uygulamasına başvurdu. Yapılan denetim sonucu temizliğe özen gösteren Toki Şehit Uzman Çavuş Bahattin Erturhan İlköğretim Okulu’na ‘Beyaz Bayrak’ verildi. Öğrenci velileri ve okul idarecilerinin üstün gayretleri sonucu Beyaz Bayrak almaya hak kazanan İlköğretim Okulunun Müdürü Tuncay Çaycı, öğrencilerin daha temiz ve sağlıklı bir ortamda ders işleyebilmeleri için gönüllü velilerle birlikte her ay okulu temizlediklerini söyledi. Okullarının çok büyük olduğunu ve taşımalı öğrencilerinin de bulunduğunu belirten Okul Müdürü Tuncay Çayçı, bir yardımcı hizmetlinin tüm işleri yetiştiremediğini, bu yüzden böyle bir çalışmaya ihtiyaç duyduklarını söyledi. Müdür Yardımcısı Ramazan Baker ise bu çalışmayı düzenli bir sıraya koyarak velilerle birlikte çalıştıklarını, çalışmadan herkesin memnun olduğunu ve aldıkları Beyaz Bayrak’ta bu çalışmanın büyük katkısının olduğunu belirtti. |
Cevap: Duyarlı Veliler
[B]Gümüşhane'nin bir köyünde de ben temizlemiştim okulu :) o günler geldi aklıma. Duyarlı velilerimizi kutlarım herşey yavrularımız için...[/B]
|
Cevap: Duyarlı Veliler
benim şehrimin insanına da bu yakışır ama bu şekilde değil....şube müdürlerine şeflere verilen ek dersler yerine birer musdahdem görevlendilebilinir...
|
Cevap: Duyarlı Veliler
[B][B]Duyarlı velilerimize ve okul idaresine bu duyarlı hareketlerinden dolayı kutlarım[/B][/B]
|
Cevap: Duyarlı Veliler
eğer gerçekten duyarlı velilerse aydatı biraz artırıp bi hademe tutabilirler...
|
Cevap: Duyarlı Veliler
[QUOTE=metin 07;405149]eğer gerçekten duyarlı velilerse aydatı biraz artırıp bi hademe tutabilirler...[/QUOTE]
[B] Onlar duyarlı olduklarını gösterip ellerinde gelen yardımı yapıyorlar. Sende daha duyarlı oldugunu gösterip okula bağış yapabilirsin ?[/B] |
Cevap: Duyarlı Veliler
[QUOTE=metin 07;405149]eğer gerçekten duyarlı velilerse aydatı biraz artırıp bi hademe tutabilirler...[/QUOTE]
Sevgili arkadaşım okulun bulunduğu yerdeki toki konutları fakirler için yaptırılan konutlardır.Bu insanlar zaten tokiye olan aidatlarını bile zar zor ödüyorlar,aidatı artırırsan onları daha da zor durumda bırakmış olursun.Burada iş devlete düşüyor.En kısa bir zamanda buraya 1veya 2 tane hizmetlinin ataması yapılmalıdır. |
Cevap: Duyarlı Veliler
[B][COLOR=darkorange]yılda 2 kez birinci ve ikinci dönem olmak üzere çok cüzi bir miktar yardımda bulunmayan bulunmak istemeyen insanlar o kadar çok ki bende okul aile birliğindenim kimi insanlar varki bire 2 şer lira taksit taksit bağışda bulunuyor kimileri ise bileklerinden kollarına kadar bilezikle geziyor ve pişkin pişkin hiç bir katkıda bulunmadan ortada geziyor ama ağızları açıldımmı her türlü sosyal etkinliklerde okulun yetersizliklerini ulu orta dile getirmekten geri kalmıyor fakir insan fakirliğini dile getiremez kolay kolay . onurludur
emeği ile okul idaresine katkıda bulunmaları ise takdire şayan bir davranış ve dayanışma örneği emeği geçen katkıda bulunan bütün velileri tebrik ederim [/COLOR][/B] |
Cevap: Duyarlı Veliler
Benim iki tane çocuğum okula gidiyor, ne okul benden birşey ister nede ben okuldan. Bu işleri yapmak devletin görevidir, boşuna mı baba dedik biz bu devlete, ya babalığını bileceksin yada bizi rahat bırakacaksın. Ben lise yıllarında sınıfımızı temizlemek için baskı yaptıklarını hatırlıyorum. Hademe yetersiz diye bize temizlik yaptırıyorlardı ve tabii ki hademelere iş kalamyınca onlarda çayla vakit geçirdiler. Öğrencinin görevi sınıfını ve okulunu temiz tutmaktır, kirlenmişse temizlemek ne öğrencinin, nede velisinin görevidir. Bağışta ne demek, devlet kurumuna bağış mı olur? Aldıkları vergi yetmiyor mu? Bağış yoksul insanlara yapılmalı, devlet kurumlarına değil, yoksul öğrencilere yardım yapmak gerekir. Yani bence.
|
Cevap: Duyarlı Veliler
[QUOTE=sandalli;405333]Benim iki tane çocuğum okula gidiyor, ne okul benden birşey ister nede ben okuldan. Bu işleri yapmak devletin görevidir, boşuna mı baba dedik biz bu devlete, ya babalığını bileceksin yada bizi rahat bırakacaksın. Ben lise yıllarında sınıfımızı temizlemek için baskı yaptıklarını hatırlıyorum. Hademe yetersiz diye bize temizlik yaptırıyorlardı ve tabii ki hademelere iş kalamyınca onlarda çayla vakit geçirdiler. Öğrencinin görevi sınıfını ve okulunu temiz tutmaktır, kirlenmişse temizlemek ne öğrencinin, nede velisinin görevidir. Bağışta ne demek, devlet kurumuna bağış mı olur? Aldıkları vergi yetmiyor mu? Bağış yoksul insanlara yapılmalı, devlet kurumlarına değil, yoksul öğrencilere yardım yapmak gerekir. Yani bence.[/QUOTE]
Almanya'dan böyle gözüküyor demek ki!:):rolleyes: |
| WEZ Format +2. ?uan Saat: 02:57. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.