![]() |
Sivas'ta Bjk Yenilgisi Kutlandı
[IMG]http://www.sivaslilar.net/images/stories/s4.jpg[/IMG]
Kendi takımlarının aldığı sonuca sevinemeyen Sivaslılar, Fenerbahçe'nin Beşiktaş'ı yenmesinin ardından sokaklara döküldü. Sivasspor bayraklarıyla konvoy oluşturan taraftarlar, "Şampiyon Sivasspor" sloganları attı. Turkcell Süper Lig'in zirvesini yakından ilgilendiren 30. hafta maçları Sivaslıları hem üzdü, hem sevindirdi. Şampiyonluk mücadelesi veren Sivasspor ve Beşiktaş rakiplerine yenildi. Saat 15.00'da başlayan Sivasspor-Gaziantepspor karşılaşması 2-1 Gaziantep'in üstünlüğü ile sonuçlanırken, Sivaslılar büyük üzüntü yaşadı. Zirve yarışının diğer ortağı Beşiktaş'ın Fenerbahçe ile olan ve 20.00'da başlayan karşılaşmanın sonucu ise Sivaslıları sevindirdi. Fenerbahçe'nin 2-1 kazandığı maç sonrası Sivasspor taraftarları cadde ve sokaklara döküldü. Ellerinde Sivasspor bayraklarıyla sevinç gösterisinde bulunan taraftarlar, Sivasspor'un zirvedeki yerini korumasını kutladı. Bazı vatandaşlar da evlerinin balkonlarına çıkarak "Her zaman her yerde en büyük Sivas" ve "Sivaslı uyuma takımına sahip çık" sloganları attı. Sevinç gösterileri gece geç saatlere kadar devam etti. |
Cevap: Sivas'ta Bjk Yenilgisi Kutlandı
[B]Biz antepteydik mağlubiyetten sonra antebin kötü tezahüratı bizi çileden çıkardı ama yolda dinleye dinleye geldik bjk-fb maçını yoksa yol çekilmezdi 5 kişi ile[/B]
|
Cevap: Sivas'ta Bjk Yenilgisi Kutlandı
antep maglubiyetinden sonra liderligi kaybedecegimizi düşünüyordum.ama akşam fenerbahcenin derbi resitalini görünce ilk dakikalardan itibaren bi ümit sarmıştı.sonucta fenerbahce yendi liderligimiz ve puan farkı aynı kaldı.çok heyecanlı oluyor ama artık heyecenlanmadan beklersek daha iyi olur :)
|
Cevap: Sivas'ta Bjk Yenilgisi Kutlandı
[B]herkes fenerbahçe maçı satacak falan diyordu ama helal olsun sanki şampiyon olacak gibi oynadılar :)[/B]
|
Cevap: Sivas'ta Bjk Yenilgisi Kutlandı
Her zaman Fenerbaçe denk gelmez. Daha dikkatli olmalıyız, çok az maçlar kaldı. Fakat daha çok şeyler yaşanacağa benziyor. İnşallah mutlu sona ulaşacağız.
|
Cevap: Sivas'ta Bjk Yenilgisi Kutlandı
ah ah keske sivas kazansaydi besiktasla aramizda puan farki olurdu...
ilk defa fenerin yenmesini istedim ya :D keske bizde sivasda olsaydik ya :( :D [B][COLOR="Red"]SamPiY00N SiiVaSSpoR [/COLOR][/B] |
Cevap: Sivas'ta Bjk Yenilgisi Kutlandı
iyi oldu inş şampiyon Sivasspor olacak...
|
Cevap: Sivas'ta Bjk Yenilgisi Kutlandı
[B][COLOR="DarkRed"][url=http://www.imagehosting.com/][img]http://img219.imageshack.us/img219/9621/havaifisek.jpg[/img][/url]
Bende Kutladim :D :D :D[/COLOR][/B] |
Cevap: Sivas'ta Bjk Yenilgisi Kutlandı
teşekkürler fenerbahçe..........................
|
Cevap: Sivas'ta Bjk Yenilgisi Kutlandı
tesekürler fenerbahcem haydi sivasspor sampiyonsun
|
| WEZ Format +2. ?uan Saat: 02:59. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.