Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar

Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar (http://www.sivaslilar.net/forum/index.php)
-   Anasayfa Haberler (http://www.sivaslilar.net/forum/forumdisplay.php?f=36)
-   -   Sivas'ta Bjk Yenilgisi Kutlandı (http://www.sivaslilar.net/forum/showthread.php?t=28766)

Sivaslilar.Net 04.05.2009 01:29

Sivas'ta Bjk Yenilgisi Kutlandı
 
[IMG]http://www.sivaslilar.net/images/stories/s4.jpg[/IMG]

Kendi takımlarının aldığı sonuca sevinemeyen Sivaslılar, Fenerbahçe'nin Beşiktaş'ı yenmesinin ardından sokaklara döküldü.

Sivasspor bayraklarıyla konvoy oluşturan taraftarlar, "Şampiyon Sivasspor" sloganları attı.

Turkcell Süper Lig'in zirvesini yakından ilgilendiren 30. hafta maçları Sivaslıları hem üzdü, hem sevindirdi.

Şampiyonluk mücadelesi veren Sivasspor ve Beşiktaş rakiplerine yenildi. Saat 15.00'da başlayan Sivasspor-Gaziantepspor karşılaşması 2-1 Gaziantep'in üstünlüğü ile sonuçlanırken, Sivaslılar büyük üzüntü yaşadı. Zirve yarışının diğer ortağı Beşiktaş'ın Fenerbahçe ile olan ve 20.00'da başlayan karşılaşmanın sonucu ise Sivaslıları sevindirdi.

Fenerbahçe'nin 2-1 kazandığı maç sonrası Sivasspor taraftarları cadde ve sokaklara döküldü. Ellerinde Sivasspor bayraklarıyla sevinç gösterisinde bulunan taraftarlar, Sivasspor'un zirvedeki yerini korumasını kutladı.

Bazı vatandaşlar da evlerinin balkonlarına çıkarak "Her zaman her yerde en büyük Sivas" ve "Sivaslı uyuma takımına sahip çık" sloganları attı.

Sevinç gösterileri gece geç saatlere kadar devam etti.

ABDULLAH DUMAN 04.05.2009 08:06

Cevap: Sivas'ta Bjk Yenilgisi Kutlandı
 
[B]Biz antepteydik mağlubiyetten sonra antebin kötü tezahüratı bizi çileden çıkardı ama yolda dinleye dinleye geldik bjk-fb maçını yoksa yol çekilmezdi 5 kişi ile[/B]

barikat58 04.05.2009 08:24

Cevap: Sivas'ta Bjk Yenilgisi Kutlandı
 
antep maglubiyetinden sonra liderligi kaybedecegimizi düşünüyordum.ama akşam fenerbahcenin derbi resitalini görünce ilk dakikalardan itibaren bi ümit sarmıştı.sonucta fenerbahce yendi liderligimiz ve puan farkı aynı kaldı.çok heyecanlı oluyor ama artık heyecenlanmadan beklersek daha iyi olur :)

arikarinkuchi 04.05.2009 09:29

Cevap: Sivas'ta Bjk Yenilgisi Kutlandı
 
[B]herkes fenerbahçe maçı satacak falan diyordu ama helal olsun sanki şampiyon olacak gibi oynadılar :)[/B]

Arif Coşkun 04.05.2009 12:45

Cevap: Sivas'ta Bjk Yenilgisi Kutlandı
 
Her zaman Fenerbaçe denk gelmez. Daha dikkatli olmalıyız, çok az maçlar kaldı. Fakat daha çok şeyler yaşanacağa benziyor. İnşallah mutlu sona ulaşacağız.

sivassporlukiz 04.05.2009 14:26

Cevap: Sivas'ta Bjk Yenilgisi Kutlandı
 
ah ah keske sivas kazansaydi besiktasla aramizda puan farki olurdu...
ilk defa fenerin yenmesini istedim ya :D
keske bizde sivasda olsaydik ya :( :D
[B][COLOR="Red"]SamPiY00N SiiVaSSpoR [/COLOR][/B]

seva 04.05.2009 14:38

Cevap: Sivas'ta Bjk Yenilgisi Kutlandı
 
iyi oldu inş şampiyon Sivasspor olacak...

Kardelencicegi 04.05.2009 15:01

Cevap: Sivas'ta Bjk Yenilgisi Kutlandı
 
[B][COLOR="DarkRed"][url=http://www.imagehosting.com/][img]http://img219.imageshack.us/img219/9621/havaifisek.jpg[/img][/url]
Bende Kutladim :D :D :D[/COLOR][/B]

titizyiğido 04.05.2009 15:15

Cevap: Sivas'ta Bjk Yenilgisi Kutlandı
 
teşekkürler fenerbahçe..........................

navruz58 04.05.2009 17:57

Cevap: Sivas'ta Bjk Yenilgisi Kutlandı
 
tesekürler fenerbahcem haydi sivasspor sampiyonsun


WEZ Format +2. ?uan Saat: 02:59.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.