Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar

Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar (http://www.sivaslilar.net/forum/index.php)
-   Anasayfa Haberler (http://www.sivaslilar.net/forum/forumdisplay.php?f=36)
-   -   Sivas'a Gereken Önemi Vereceğiz (http://www.sivaslilar.net/forum/showthread.php?t=29805)

Sivaslilar.Net 28.06.2009 22:59

Sivas'a Gereken Önemi Vereceğiz
 
[IMG]http://www.sivaslilar.net/images/stories/taner_yildiz.bmp[/IMG]

Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakan'ı Taner Yıldız bugün ilimize geldi.

Bugün yapılan Ak Parti Sivas İl Teşkilatı’nın 3.olağan kongresine katılmak üzere Türk Hava Yolları'nın tarifeli uçağıyla Sivas’a gelen Enerji ve Tabi Kaynakları Bakanı Taner Yıldız’ı havaalanında kalabalık bir partili gurubu karşıladı.

Havaalanı’ndan sonra kalabalık bir konvoy eşliğinde Sivas şehir merkezine gelen bakan Yıldız ziyaretleri kapsamında ilk olarak Sivas Valiliğini ziyaret etti. Ziyaret sırasında Vali Vekili Kemal Şahin ,Bakan Taner Yıldız’a Sivas özgü değerlerin yansıtıldığı çeşitli hediyeler takdim etti.

Daha sonra Vali Vekili Kemal Şahin’den şehrin sorunlarıyla ilgili bilgiler alan Taner Yıldız, sorunları not ederek çözümü için çaba harcayacaklarını söyledi.

Valilik ziyaretinin ardından Sivas Belediye Başkanlığı’na geçen Enerji ve Tabi Kaynakları Bakanı Taner Yıldız, Belediye Başkanı Doğan Ürgüp ve Belediye Başkan Yardımcıları tarafından belediyenin girişinde karşılandı.

Bakan Taner Yıldız’ın Belediye Başkanlığı ziyaretinden duyduğu memnuniyeti dile getiren Belediye Başkanı Ürgüp,4 Eylül Barajı’nın hala koruma altına alınamamış olmasından dolayı yaşanan sıkıntıyı dile getirdi.

Bakan Yıldız da Ürgüp’e ,sorunun çözümü için uğraşacaklarını söyledi.

Enerji ve Tabi Kaynakları Bakanı Taner Yıldız’ın belediyeyi ziyareti belediye başkanı Doğan Ürgüp’ün hediye takdimi ile sona erdi.

sivaslıgenç 28.06.2009 23:03

Cevap: Sivas'a Gereken Önemi Vereceğiz
 
Benim pcdemı bişi var yoksa sitedemi bir sorun var yazılar karman çorman çıkıyor...

Ertugrul 28.06.2009 23:11

Cevap: Sivas'a Gereken Önemi Vereceğiz
 
[B][I]Senin bilgisayarda bi şey var, firüs neyim olmaya :D [/I][/B]

sivaslıgenç 28.06.2009 23:19

Cevap: Sivas'a Gereken Önemi Vereceğiz
 
[QUOTE=Ertugrul;436199][B][I]Senin bilgisayarda bi şey var, firüs neyim olmaya :D [/I][/B][/QUOTE]

Yok abi aman agzını hayra aç vardıda zor kurtuldumn format felan.:D
Ama şimdi düzeldi düzeltipte bana senn pcde sorun var demeyesin yoksa:)

Cley 28.06.2009 23:22

Cevap: Sivas'a Gereken Önemi Vereceğiz
 
[B]Gereken desteği göreceğini sanmıyorum ama İnşallah yanılan ben olurum kazanan Sivas olur.[/B]

kasparix 28.06.2009 23:30

Cevap: Sivas'a Gereken Önemi Vereceğiz
 
Kazansak da ,kaybetsekte baskoymusuz biz bu sevdaya dönmeyız...iktidarlar bakanlar ....geçicidir...ama SİVASIMIZ hep var olacak ..bizlerle daha güzel olacak inş.... onlarda sivaslıların hayır duasını almak isdiyosa buyurur gayret ederler..yoksa bu millet her şeyin hesabını sorar....

Ertugrul 28.06.2009 23:37

Cevap: Sivas'a Gereken Önemi Vereceğiz
 
[QUOTE=sivaslıgenç;436203]Yok abi aman agzını hayra aç vardıda zor kurtuldumn format felan.:D
Ama şimdi düzeldi düzeltipte bana senn pcde sorun var demeyesin yoksa:)[/QUOTE]

[B][I]Allah korusun canım:) ee sende 2dkka sabretmeden karışık kuruşuk diyon yazılara :D [/I][/B]

sivaslıgenç 28.06.2009 23:43

Cevap: Sivas'a Gereken Önemi Vereceğiz
 
[QUOTE=Ertugrul;436212][B][I]Allah korusun canım:) ee sende 2dkka sabretmeden karışık kuruşuk diyon yazılara :D [/I][/B][/QUOTE]

Neyse abi bir daha bekleyeceğimde yapacagım yorum:D

abircan 29.06.2009 11:27

Cevap: Sivas'a Gereken Önemi Vereceğiz
 
hemşolarım maşallah pekde ilgililer bakanla ,
atıp tutmaya bayılırsınız adam yukarda yazmış koca bakanımız gelmiş memleketi ihya edecekmiş, siz neşenin kepek sorunuyla uğraşıyosunuz yokmu sizin işiniz gücünüz talebiniz kardeşim yazınsana , tabi sizde benim gibi ümidi kesmişsiniz bu hükümetten
bakandan ne istenirki çünkü bakıp göremeyenler hükümetinin üyesi arkadaşlar

seva 29.06.2009 14:38

Cevap: Sivas'a Gereken Önemi Vereceğiz
 
verilmeli tabi ve gerekenler eksiklikler yapılmalı tabi...


WEZ Format +2. ?uan Saat: 20:03.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.