![]() |
Sivas'a Gereken Önemi Vereceğiz
[IMG]http://www.sivaslilar.net/images/stories/taner_yildiz.bmp[/IMG]
Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakan'ı Taner Yıldız bugün ilimize geldi. Bugün yapılan Ak Parti Sivas İl Teşkilatı’nın 3.olağan kongresine katılmak üzere Türk Hava Yolları'nın tarifeli uçağıyla Sivas’a gelen Enerji ve Tabi Kaynakları Bakanı Taner Yıldız’ı havaalanında kalabalık bir partili gurubu karşıladı. Havaalanı’ndan sonra kalabalık bir konvoy eşliğinde Sivas şehir merkezine gelen bakan Yıldız ziyaretleri kapsamında ilk olarak Sivas Valiliğini ziyaret etti. Ziyaret sırasında Vali Vekili Kemal Şahin ,Bakan Taner Yıldız’a Sivas özgü değerlerin yansıtıldığı çeşitli hediyeler takdim etti. Daha sonra Vali Vekili Kemal Şahin’den şehrin sorunlarıyla ilgili bilgiler alan Taner Yıldız, sorunları not ederek çözümü için çaba harcayacaklarını söyledi. Valilik ziyaretinin ardından Sivas Belediye Başkanlığı’na geçen Enerji ve Tabi Kaynakları Bakanı Taner Yıldız, Belediye Başkanı Doğan Ürgüp ve Belediye Başkan Yardımcıları tarafından belediyenin girişinde karşılandı. Bakan Taner Yıldız’ın Belediye Başkanlığı ziyaretinden duyduğu memnuniyeti dile getiren Belediye Başkanı Ürgüp,4 Eylül Barajı’nın hala koruma altına alınamamış olmasından dolayı yaşanan sıkıntıyı dile getirdi. Bakan Yıldız da Ürgüp’e ,sorunun çözümü için uğraşacaklarını söyledi. Enerji ve Tabi Kaynakları Bakanı Taner Yıldız’ın belediyeyi ziyareti belediye başkanı Doğan Ürgüp’ün hediye takdimi ile sona erdi. |
Cevap: Sivas'a Gereken Önemi Vereceğiz
Benim pcdemı bişi var yoksa sitedemi bir sorun var yazılar karman çorman çıkıyor...
|
Cevap: Sivas'a Gereken Önemi Vereceğiz
[B][I]Senin bilgisayarda bi şey var, firüs neyim olmaya :D [/I][/B]
|
Cevap: Sivas'a Gereken Önemi Vereceğiz
[QUOTE=Ertugrul;436199][B][I]Senin bilgisayarda bi şey var, firüs neyim olmaya :D [/I][/B][/QUOTE]
Yok abi aman agzını hayra aç vardıda zor kurtuldumn format felan.:D Ama şimdi düzeldi düzeltipte bana senn pcde sorun var demeyesin yoksa:) |
Cevap: Sivas'a Gereken Önemi Vereceğiz
[B]Gereken desteği göreceğini sanmıyorum ama İnşallah yanılan ben olurum kazanan Sivas olur.[/B]
|
Cevap: Sivas'a Gereken Önemi Vereceğiz
Kazansak da ,kaybetsekte baskoymusuz biz bu sevdaya dönmeyız...iktidarlar bakanlar ....geçicidir...ama SİVASIMIZ hep var olacak ..bizlerle daha güzel olacak inş.... onlarda sivaslıların hayır duasını almak isdiyosa buyurur gayret ederler..yoksa bu millet her şeyin hesabını sorar....
|
Cevap: Sivas'a Gereken Önemi Vereceğiz
[QUOTE=sivaslıgenç;436203]Yok abi aman agzını hayra aç vardıda zor kurtuldumn format felan.:D
Ama şimdi düzeldi düzeltipte bana senn pcde sorun var demeyesin yoksa:)[/QUOTE] [B][I]Allah korusun canım:) ee sende 2dkka sabretmeden karışık kuruşuk diyon yazılara :D [/I][/B] |
Cevap: Sivas'a Gereken Önemi Vereceğiz
[QUOTE=Ertugrul;436212][B][I]Allah korusun canım:) ee sende 2dkka sabretmeden karışık kuruşuk diyon yazılara :D [/I][/B][/QUOTE]
Neyse abi bir daha bekleyeceğimde yapacagım yorum:D |
Cevap: Sivas'a Gereken Önemi Vereceğiz
hemşolarım maşallah pekde ilgililer bakanla ,
atıp tutmaya bayılırsınız adam yukarda yazmış koca bakanımız gelmiş memleketi ihya edecekmiş, siz neşenin kepek sorunuyla uğraşıyosunuz yokmu sizin işiniz gücünüz talebiniz kardeşim yazınsana , tabi sizde benim gibi ümidi kesmişsiniz bu hükümetten bakandan ne istenirki çünkü bakıp göremeyenler hükümetinin üyesi arkadaşlar |
Cevap: Sivas'a Gereken Önemi Vereceğiz
verilmeli tabi ve gerekenler eksiklikler yapılmalı tabi...
|
| WEZ Format +2. ?uan Saat: 20:03. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.