![]() |
Liselilere Terör Konferansı
[IMG]http://www.sivaslilar.net/images/stories//egitim/liselilere-konferans.jpg[/IMG]
Emniyet Müdürlüğü Terörle Mücadele Şube Müdürlüğünce lise öğrencilerine terörle mücadele konusunda bilgi verildi. Süleyman Demirel İlköğretim Okulu'nun bahçesindeki salonda gerçekleşen konferansta, Terörle Mücadele Şube Müdür Yardımcısı Emniyet Amiri Davut Atlı, öğrencilere terör örgütlerinden korunmanın yollarını anlattı. Terör örgütlerinin amaçları, hedefleri, eleman kazandırma yöntemleri, üniversitelerdeki yapılanmaları, ailelere etkileri, örgütün tuzağına düşen gençlerin polis tarafından bilinçlendirilmesi ve topluma kazandırılması gibi konular hakkında öğrencilere bilgi veren Atlı, üniversite adayı olan lise öğrencilerini terör örgütlerinin sinsi planlarına karşı uyanık olmaya çağırdı. Emniyet Müdürü Ahmet Kemal Seyhan, Terörle Mücadele Şube Müdür Vekili Cengiz Aydın ve Okul Müdürü Şemi Perçin ile öğretmenlerin de katıldığı konferansta, kek ve meyve suyu ikram edilen öğrencilere terörle mücadele konulu broşürler de dağıtıldı. Hakikat Gazetesi |
Cevap: Liselilere Terör Konferansı
O kadar anlatmaya şuna buna gerek yok,televizyondaki sözüm ona kahramanalrı,artisleri,mafya babalarını yasaklasınlar ,lisedeki şiddet olaylarında büyük bir azalma olur.O kadar iddialıyım!
|
Cevap: Liselilere Terör Konferansı
Sn. Atlı'dan ricam Işık evlerindeki abiler ablalardan nasıl korunur çocuklar o konularada girseydi bi zahmet, tarikat yurtlarından mustafa kemal ve cumhuriyet demokrasi düşmanı yetiştirilir bu konuda sakının aman ha demeyi unutmasın lütfen, ablasını yengesini teyzesinin kuzeninin elini tutup tokalaşmayan ruhsuz a sosyal patolojik varlık haline dönüşme tehlikesi olduğunu hatırlatsaydı bi zahmet belki hatırlattı ama haber içeriğinden anlaşılamıyor
|
| WEZ Format +2. ?uan Saat: 07:05. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.