Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar

Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar (http://www.sivaslilar.net/forum/index.php)
-   Spor Haberleri- Sivas Amatör Takımları - Diğer Sporlar (http://www.sivaslilar.net/forum/forumdisplay.php?f=204)
-   -   Konya A2'yi hakem kurtardı! (http://www.sivaslilar.net/forum/showthread.php?t=33741)

Sivaslilar.Net 17.02.2010 07:17

Konya A2'yi hakem kurtardı!
 
[url=http://resimzade.com/Show.html?i=16939&token=4625][img]http://resimzade.com/Show.html?i=16939&token=4625[/img][/url]

[B]Sivasspor A2 takımı,lider Konya'yı salladı ama yıkamadı! Maça çok hızlı başlayan Sivasspor A2 takımı,Oktay ve Yunus attığı gollerle ilk yarıyı 2-0 önde tamamladı[/B].

Maçın ikinci yarısının büyük bölümünde bu üstünlüğünü koruyan Sivasspor,daha sonra birisi çok açık ofsayttan olmak üzere yediği iki golle sahadan bir puanla ayrılmak zorunda kaldı.
Maç sonrasında Sivassporlu futbolcular ve teknik heyet Ankara Bölgesi hakemi Özgür Öncü ve yardımcılarına büyük tepki gösterdiler

Sivas Hürdoğan.

ZALIM_58 17.02.2010 07:48

Cevap: Konya A2'yi hakem kurtardı!
 
EE BAKTILAR YENEMEYECEK KONYA A2 HAKEMDE YARDIMCI OLMUŞ PUAN ALMALARINA ZATEN ALARA AYNI PROGRAM UYGULANIYO BAKALIM SONU NE OLACAK


WEZ Format +2. ?uan Saat: 05:27.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.