![]() |
Paşabahçeye toplu taşıma başlıyor
[IMG]http://www.sivaslilar.net/images/stories//sehir/pasabahce.sivas.jpg[/IMG]
[B]Yaz aylarında stres atmak için en çok tercih edilen mesire alanlarından biri olan Paşafabrikası artık daha çok vatandaşı ağırlayacak. [/B] Paşafabrikası’na da halk otobüsleri seferleri başlatılacak. Böylece hem vatandaşların piknik keyfi daha hesaplı hale gelecek hem de park sorunun önüne geçilecek. Son zamanlarda Sivaslıların en gözde mesire alanlarından biri haline gelen Paşafabrikası’ndaki çalışmalar beğeni topluyor. Vatandaşların özellikle hafta sonları akın ettiği Paşafabrikası her geçen gün daha çok hizmete kapı açıyor. Artık Paşfabrikası’na gitmek hesaplı hale gelecek. Çünkü bundan sonra Paşafabrikası’na da halk otobüsleri seferleri başlatılacak. Belli saat aralıkları ve güzergâhlardan hareket edecek olan otobüs seferlerine halkın yoğun ilgi göstermesi bekleniyor. Artık aracı olmayan vatandaşlar piknik sepetini alıp otobüse binerek hafta sonunda hesaplı ve eğlenceli bir gün geçirme imkânı bulabilecek. Sivaslılar yaz aylarında stres atmak için Paşafabrikası’nı daha çok tercih edecek. Böylece mesire alanında park sorunu da bir nebze olsun azalacak. Sivaspostası |
Cevap: Paşabahçeye toplu taşıma başlıyor
[B]Elinde piknik sepeti ve mangalı ile bu küçük otobüslere, halk nasıl ilgi gösterecek merak ediyorum.fazla bi faydası olmaz. özel aracı olan zaten özel aracıyla gider. özel aracı olmayanlara nasıl bi fayda sağlar orası belli değil...[/B]
|
Cevap: Paşabahçeye toplu taşıma başlıyor
Oatüslerde kavga,savaş bekliyor desene.Elinde semaver,mangal,sepet..Millet nereye koyacak bunları kendileri nereye oturacak?Bir de otobüsteki bunaltıcı ve sıcak hava olunca gerginlikler kaçınılmaz olacaktır.
Hem zaten paşabahçe kendi arabasıyla gelenleri bile taşıyamaz vaziyette! |
Cevap: Paşabahçeye toplu taşıma başlıyor
İyi bir Haber Ben bu uygulamayı Bekliyordum LaEdri ve Salim abi herkezin arabası olmayabiliyor Oranın havasını ve güzelliklerini görmek isteyen olabilir Bunun neresi kötü Gerçi ben yürüyerek gidiyorum hama herkez ben değil
|
Cevap: Paşabahçeye toplu taşıma başlıyor
[QUOTE=H_Turan;558050]İyi bir Haber Ben bu uygulamayı Bekliyordum LaEdri ve Salim abi herkezin arabası olmayabiliyor Oranın havasını ve güzelliklerini görmek isteyen olabilir Bunun neresi kötü Gerçi ben yürüyerek gidiyorum hama herkez ben değil[/QUOTE]
[B]Kötü demedikki kardeşim. kalabalık aileler için sıkıntılı olur dedik.elinde sepeti mangalı vs.bunlarla binilirmi bence zor. Senin yürüyerek gittiğini biliyorum. bu şekilde gidenlere ve gidecek olanlara tabiki faydalı olur....Şimdiden gözün aydın bu sene yürümezsin daha..[/B] |
Cevap: Paşabahçeye toplu taşıma başlıyor
[B]Bence gereksiz bir uygulama olur. İptal edilmesi uzun sürmez. Daha önce 302 otobüslerle denendi yürümedi. Şu anki ufacık otobüslerle hiç yürümez. Yinede uygulasın bakalım belediye. Talep oldu da belediye ilgilenmedi denmesin...[/B]
|
Cevap: Paşabahçeye toplu taşıma başlıyor
olmayacak işeamin denmesi biraz garip ama hadi hayırlısı bakalım kaç gün yada kaç ay sürecek.
|
Cevap: Paşabahçeye toplu taşıma başlıyor
Başka İller Yapıyor Mesire Yerlerine Toplu Taşıma Bu sayede Arabası olmayan Halkında o yerlere gidişi sağlanıyor Bunda Kötü Olan Sizi Rahatsız eden nedir acaba Gmnül isterki Kardeşler Tepesinede olsun
|
Cevap: Paşabahçeye toplu taşıma başlıyor
[QUOTE=LaEdri;558013]Oatüslerde kavga,savaş bekliyor desene.Elinde semaver,mangal,sepet..Millet nereye koyacak bunları kendileri nereye oturacak?Bir de otobüsteki bunaltıcı ve sıcak hava olunca gerginlikler kaçınılmaz olacaktır.
Hem zaten paşabahçe kendi arabasıyla gelenleri bile taşıyamaz vaziyette![/QUOTE] Özal'ın bir lafı vardı sen küçüksün hatırlamazsın da ''alışırlar alışırlar'' derdi.. Bizim milletimiz bu tür aktivitelerde çok başarılıdır. |
Cevap: Paşabahçeye toplu taşıma başlıyor
Bir An önce Başlanmalı Faydalı Olacaktır
|
| WEZ Format +2. ?uan Saat: 01:07. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.