![]() |
BİR MESAJ ...
[URL=http://imageshack.us/photo/my-images/407/meclismycenaze.jpg/][IMG]http://img407.imageshack.us/img407/6521/meclismycenaze.jpg[/IMG][/URL]
[B]Bundan tam 3 yıl önceydi..Sivas tarihinin en kalabalık mitingini hediye etmişti ona.. O' mitingde ''Bize öncelikle ayağımızı basacağımız bir yer lazım,kara sevdam Sivas'ı verin artık bana'' demişti..Ve üç gün sonra bir haber geldi Maraş'tan ''REİS CENNETE AYAK BASTI'' ..Sen Sivas'ı istedin Rabbim sana koskoca Cennet-i ala'yı layık gördü bozkırın yiğidi.. 31 Martta Ankara'da sevenlerin haykırdı ayak basmak istediğin yeri kurban ettiklerini söylüyorlardı.. Hiç unutamadığım bir slogan : BAŞKANIM SİVAS'I KURBAN ETTİK BİZ SANA ! ...[/B] [B][COLOR="DarkGreen"]RUHUN ŞAD OLSUN.. GÖNÜLLERDE,DUALARDASIN..[/COLOR][/B] |
Cevap: BİR MESAJ ...
[B][I]Kısmet Olursa Pazar Günü Tacettin Dergahındayım.[/I][/B]
|
| WEZ Format +2. ?uan Saat: 07:22. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.