![]() |
Boynu bükük il Sivas
[IMG]http://resimzade.com/Show.html?i=35401&token=14062[/IMG]
[B]İki Bakan Sivas'a Kreş açarken, Başbakan Recep Tayyip Erdoğan Bursa'ya Trilyonları Yağdırdı... Her zaman AKP'ye büyük destek veren ancak bu desteğin karşılığını yeterince alamayan Sivas geçtiğimiz günlerde iki bakan ağırladı.[/B] Çeşitli programa katılan bakanlar Sivas'ta yurt, kreş ve özel rehabilitasyon merkezi açarken çok sayıda bakan ile Bursa'ya giden Başbakan 1 milyar 302 milyon 551 bin lira olan 61 ayrı hizmetin açılışını yaptı. Sivas ise kreş açılışı ile yetinerek her zaman olduğu gibi boynunu büktü. Sivas, her dönem iktidar partisine büyük destek vermiş bu destek AKP yönetimi tarafından da dile getirilmiştir. Ancak verilen desteğin karşılığını bulmadığı da kamuoyu tarafından düşünülse de bunu içine atarak desteğinden ödün vermedi. Sivas’ın hak ettiği noktada olamadığının en büyük örneklerinden biri de Sivas’ta yapılan açılışlar ile Bursa’da yapılan açılışlar oldu. AKP il kongresine katılmak üzere Sivas’a gelen Milli Savunma Bakanı İsmet Yılmaz ile Dışişleri Bakanı Ahmet Davutoğlu, çeşitli açılışlara da katıldı. Sivas’ta dernek, yurt, kreş ve özel bakımevinin açılışını gerçekleştiren bakanlar, Sivaslıların beklentilerini yine karşılayamadı. Sivas’ta bu tür açılışlar gerçekleştirilirken Bursa’da çok sayıda bakanla birlikte açılış gerçekleştiren Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, 1 milyar 302 milyon 551 bin lira olan 61 ayrı hizmetin açılışını yaptıklarını ifade etti. Bursa’da yatırım alanında açılışlar yapılırken iki önemli bakanın Sivas’ta kreş açılışına katılıyor olması Sivas’ın yine önemsenmediği izlenimini akıllarla getirdi. Kamuoyu Sivas’a üvey evlat muamelesi yapıldığını ve artık Sivas için de önemli yatırımların yapılması gerektiğini dile getiriyor. Bakanlar ya da başbakan tarafından temeli atılan ya da sözü verilen yatırımların da aradan yıllar geçmesine rağmen hala görünürde bir şey olmadığını ifade ediyor. Sivaspostası |
Cevap: Boynu bükük il Sivas
Uyutulan Sivas'ım ve Sivas'lım, bunların hesabını sandıkta sormadığı müddetçe daha çok üzülürüz, avucumuzu yalarız. Hangi siyasi parti olursa olsun bunun karşılığını sandıkta vermeliyiz ki, milli iradenin halkta olduğu anlaşılsın, koyun yerine koymasınlar.
|
Cevap: Boynu bükük il Sivas
hiç üzülmedim bunun böyle olacağını satır satır kaç kişi yazdı.
ama tayyip erdoğan hastaları bu söylenenleri hep tersinden okudu. DURMAK YOK YOLA DEVAM... |
Cevap: Boynu bükük il Sivas
bütün sivas arkandayız başbakanım sürüler halinde durmak yok köy olmaya devam
|
Cevap: Boynu bükük il Sivas
Sivaslılar ilk defa hiç kimseden bir şey beklememeyi öğrenmeliler. Kendi işlerini kendileri yapmalılar. Görüştüğüm esnaftan çoğunluk şöyle söylüyor. "Civar illerin esnafı birlikte ne yapalım diye çalışıyorlar, bizim esnafımız ise şunu nasıl bitirebilirim diye uğraşıyor". Böyle bir il kalkınabilir mi?
Önce iş ve kültürel birliktelik. Kardeşlik. "Birlikten güç doğar"ı hiç ama hiç unutmamak gerekiyor. |
Cevap: Boynu bükük il Sivas
[QUOTE=amazon10;614591]hiç üzülmedim bunun böyle olacağını satır satır kaç kişi yazdı.
ama tayyip erdoğan hastaları bu söylenenleri hep tersinden okudu. DURMAK YOK YOLA DEVAM...[/QUOTE] [B][I]Durmak yok uyumaya devam!..[/I][/B] |
Cevap: Boynu bükük il Sivas
AKP'nin Sivas'ı ihmal ettiği bir gerçek..
Sivaslının da Sivas'ı ihmal ettiği daha da bir gerçek.. Ayrıca halkın en demokratik hakkı olan oy hakkından dolayı "koyun,sürü" gibi çirkin ifadelerle nitelendirmek ülkemizin alışık olduğu darbe kültürünün bir ürünü olsa gerek..Saygı duyacaksın..Bu kadar zor mu! |
Cevap: Boynu bükük il Sivas
[B][I]İyi kardeşim bahaneye bak ya nereye bağlamış. Herşeye müstehaksınız gerçeken.Öyle diye diye ne hale getirdiniz. Sen duymaya devam et. Böyle bir topluluğu yönetmek elbette çok kolay olur ya zahmetsiz mis gibi. [/I][/B]
|
Cevap: Boynu bükük il Sivas
[QUOTE=ÖnceVatan_58;614622][B][I]İyi kardeşim bahaneye bak ya nereye bağlamış. Herşeye müstehaksınız gerçeken.Öyle diye diye ne hale getirdiniz. Sen duymaya devam et. Böyle bir topluluğu yönetmek elbette çok kolay olur ya zahmetsiz mis gibi. [/I][/B][/QUOTE]
[B]Bu memlekette oy hakkına sahip duyulsaydı Cumhuriyet tarihinde,bugün Avrupa'ya yakın bir ülkeydik,zengindik,müreffehtik..[/B] Darbe yapanlardan farkınız ne? Söyliyeyim;Düşünce olarak aynısınız,ama darbecilerin elinde güç vardı sizin yok.Sizin de elinizde güç olsa darbe yapmak için bir an bile beklemezdiniz herhalde..Halkın oy hakkına saygı duymayan herkes darbecidir. |
Cevap: Boynu bükük il Sivas
[QUOTE=LaEdri;614625][B]Bu memlekette oy hakkına sahip duyulsaydı Cumhuriyet tarihinde,bugün Avrupa'ya yakın bir ülkeydik,zengindik,müreffehtik..[/B]
Darbe yapanlardan farkınız ne? Söyliyeyim;Düşünce olarak aynısınız,ama darbecilerin elinde güç vardı sizin yok.Sizin de elinizde güç olsa darbe yapmak için bir an bile beklemezdiniz herhalde..Halkın oy hakkına saygı duymayan herkes darbecidir.[/QUOTE] [B][I]Ezberciler iyiki şu darbe de dilinize sakız gibi dolandı aşağı darbe yukarı darbe bilip bilmeden sallayın zırvalayın bakalım nereye kadar. Gerçekten çok komik bir hal aldınız iyice Allah sonunuzu hayır eyleye. Allah aşkına başka konular bulun artık gına geldi!..[/I][/B] |
| WEZ Format +2. ?uan Saat: 09:03. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.