Forum - Ana Sayfa Takvim S?k Sorulan Sorular Arama

Zurück   Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar > Forumlar? Ara
SİTE ANA SAYFA Galeri Kayıt ol Yardım Ajanda Oyunlar Arama Bugünki Mesajlar Forumlar? Okundu Kabul Et



Son 15 Mesaj : Hatıra defteri           »          Şehzade Osman           »          Antilop İle Akrebin Dostluğu           »          Karagöz İle Hacivat Konuşmaları 2           »          Sitemizin Ozanları           »          SEVDİM İŞTE....           »          NEFRET ETTİM İŞTE!!!!!           »          AFORİZMALAR (SAÇMALAMLAR)-1           »          SEÇKİNLER/SEÇİLMİŞLER DÜNYASI           »          Hatalarımızdan Dersler Alabilmek Ümidiyle.           »          Araf Suresi 172-173. Ayetler.( Ben Sizin Rabbiniz Değil Miyim)           »          İnancımızı Kullananların Artık Tuzağına Düşmeyelim.           »          ULAŞ-Yapalı           »          TÜRKİYE TÜRKLERİNDİR PAYLAŞIMAZ           »          TAŞ DUVARLAR
1 Den 25´e Kadar. Toplam 500 Sayfa Bulundu
Arama işlemi Toplam 0,07 Saniye sürmüştür.
Arama: Mesajları Bulunan Üye: gürün_güzeli
Forum: Anasayfa Haberler 04.11.2010, 10:18
Cevaplar: 13
Görüntüleme: 2.832
Konuyu Başlatan gürün_güzeli
Forum: Anasayfa Haberler 30.10.2010, 13:51
Cevaplar: 12
Görüntüleme: 3.503
Konuyu Başlatan gürün_güzeli
Cevap: Üniversite kantinleri öğrencileri zorluyor

ya bunu denedik almadık bişeler bir gün boyunca eğitim fakültesinde ama sen almıosun arkadaşın almıyor e diğerleri banane yaa diyip aldığı sürece bu iş yürümez plan dahilinde..mesela bizim kantinde...
Forum: Köşe Yazıları 17.10.2010, 22:33
Cevaplar: 55
Görüntüleme: 12.604
Konuyu Başlatan gürün_güzeli
Cevap: HERŞEY AYNI BİRAZ DEĞİŞİKLİK İYİ OLMAZMI_? GEZGİN_58

evet yaa bakıorum takip ediyorum ama kaç yıldır her şey aynı herşey sıkıcı geliyor artık bi bakım diorum ama bi yandan da amaann aynı şeylerdir diyip bakmıorum...
Forum: Anasayfa Haberler 08.10.2010, 13:26
Cevaplar: 9
Görüntüleme: 1.800
Konuyu Başlatan gürün_güzeli
Cevap: C.Ü.' de güvenlik önlemi güvensizlik ortamı yarattı

yazık bize yaa akşam akşam çıkıoruzz eğitim fakültesinden taa diş hekimliğine o soğukta bir de binlerce kişinin sırasını bkliyoruzz
Forum: Anasayfa Haberler 08.10.2010, 13:14
Cevaplar: 36
Görüntüleme: 6.251
Konuyu Başlatan gürün_güzeli
Cevap: Yedi yaşındaki kıza tecavüz ettiler!

o 3 çocuk serbest bırakılmamalıydı çocuk mahkemesine çıkarılıp cezaları verilmeliydi.. diziyi örnek verenler olmuş tamam dizide tecavüz ediliyor ama sonrasında tecavüzü edenlere ceza da veriliyor...
Forum: Anketler 22.08.2010, 16:21
Cevaplar: 245
Görüntüleme: 59.300
Konuyu Başlatan gürün_güzeli
Cevap: AB'ye EVET mi?, HAYIR mı?

NEDEN Mİ HAYIR DİYORUZ?
Şu anda mecliste bekleyen 5510 sayılı (Sosyal Sigortalar ve Genel Sağlık Sigortası (SSGSS) yasa tasarısı eğer yasalaşırsa pek çok hakkımızı kaybedeceğiz. Sağlık ve sosyal...
Forum: Anasayfa Haberler 22.08.2010, 16:12
Cevaplar: 11
Görüntüleme: 2.819
Konuyu Başlatan gürün_güzeli
Cevap: Sivas üniversiteye giriş sınavında hüsran yaşadı

ya kazanan nasıl kazanıyor ben ilk girişimdi ve buranın öğretmenliğine yerleştim ben nasıl beceerdim peki ???
Forum: Anasayfa Haberler 07.09.2009, 21:47
Cevaplar: 7
Görüntüleme: 1.829
Konuyu Başlatan gürün_güzeli
Cevap: Sivas'ı Salladılar

ya helal olsun bence de çok süperdi o havaifişeklere de 20 milyar harcanmış bence değer cumhuriyetin temellerinin atıldığı bu şehre az bile...
Forum: Anketler 04.01.2009, 19:27
Cevaplar: 102
Görüntüleme: 16.466
Konuyu Başlatan gürün_güzeli
Cevap: Hadise Başarabilir Mi?

bencede başaracaktır..bize sadece tebrik etmek düşer..trt gibi büyük bir kanal hadiseyi seçmiş hayır desem bişe değişmeyecek evet dyim de oy çok görünsün bari:)
Forum: Anasayfa Haberler 04.01.2009, 19:21
Cevaplar: 21
Görüntüleme: 3.543
Konuyu Başlatan gürün_güzeli
Cevap: Eğitime 1 Gün Ara Verildi

ay çok üzüldüm yaa yazılı kaldı tüh tüh tüh :D
Forum: Anasayfa Haberler 01.01.2009, 16:43
Cevaplar: 15
Görüntüleme: 2.831
Konuyu Başlatan gürün_güzeli
Cevap: Yeni Yılın İlk Bebeği

zamanı mükemmel hoşgeldin melekkk
Forum: Anasayfa Haberler 01.01.2009, 15:03
Cevaplar: 14
Görüntüleme: 2.520
Konuyu Başlatan gürün_güzeli
Cevap: Sonunda Bu da Oldu!

vallahi akşamları evime gelirken büyük bir korkuyla girer oldum apartmanıma bizim buralarda da bu tür olaylar arttıı önlem istesek ne tür bi önlem olur bilinmez ama korumasısız bu bir gerçek....
Forum: Anasayfa Haberler 01.01.2009, 15:00
Cevaplar: 40
Görüntüleme: 6.997
Konuyu Başlatan gürün_güzeli
Cevap: Kadın Çocuğa Tecavüz Etti!

ne denir ki bilemiyorum..................
Forum: Anasayfa Haberler 26.12.2008, 13:38
Cevaplar: 11
Görüntüleme: 2.828
Konuyu Başlatan gürün_güzeli
Cevap: Liseli Esra'dan Şov!

vayyy helal olsun kızzz sanaa meşhur oldun bak :D
Forum: Anasayfa Haberler 20.12.2008, 20:13
Cevaplar: 12
Görüntüleme: 2.863
Konuyu Başlatan gürün_güzeli
Cevap: Yollar Buz Pisti Olunca

5 dklık okuluma yarım saatte gttim yok böle bişey :)
Forum: Liseler 19.12.2008, 17:44
Cevaplar: 16
Görüntüleme: 8.745
Konuyu Başlatan gürün_güzeli
Cevap: Lise 3 Yıl'a İniyor !

ya ben bir sene süper lisede hazırlık okudum ve bir yılda lise 1i okuduktan sonra tek dersten kaldım ve tekrar ettim baştan ama lise 4 yıl oldu ve banada vurdu.yani ben liseyi toplam 6 sene okumuş...
Forum: Anasayfa Haberler 19.12.2008, 17:27
Cevaplar: 43
Görüntüleme: 7.106
Konuyu Başlatan gürün_güzeli
Cevap: Senden özür diliyoruz

ya sebebi gayet ben burdayım diyor...!!!

tabiri caizse şeref siz in ikisi halt etmişler ve bu masum yavruyu da vicdansızca ortaya bırakmışlar ....

be akıllı bırakanlar 9 ay nasıl sakladın...
Forum: Haberler 19.12.2008, 17:20
Cevaplar: 21
Görüntüleme: 4.507
Konuyu Başlatan gürün_güzeli
Cevap: SİVAS BUZ TUTTU !!!

5 dk lık okuluma yarım saatte gittim yürüyerek .....buz pisti gibiydi ama bi anlık güneş bi anda yoketti....kazalar da cabası
Forum: Serbest Kürsü 18.12.2008, 17:11
Cevaplar: 7.931
Görüntüleme: 850.773
Konuyu Başlatan gürün_güzeli
Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!

sitede baya yenilik yapılmış herkesin yeni görevleri hayırlı olsun inş haketmişlerdir.....çiçeklerim onlara gelsin...
Forum: Anasayfa Haberler 18.12.2008, 16:56
Cevaplar: 14
Görüntüleme: 2.457
Konuyu Başlatan gürün_güzeli
Cevap: Kızlar Yeşil Sahalarda

he he tebrikler arkadaşları kutlarım..bizim okulun da var turnuvalarda ismi.SABANCI LİSESİ bende forvetteydim ama çıktım :D maçlar kış döneminde olduğu için üşümeye hiç niyetim yok walla :D :D
Forum: Anasayfa Haberler 15.12.2008, 14:32
Cevaplar: 16
Görüntüleme: 2.482
Konuyu Başlatan gürün_güzeli
Cevap: Kızılırmak Buz Tuttu

bu ne ki daha geçen sene burnum bile akarken yolda kalıyordu donuyordu yani :D
Forum: Anasayfa Haberler 14.12.2008, 17:28
Cevaplar: 21
Görüntüleme: 3.862
Konuyu Başlatan gürün_güzeli
Cevap: Katliam Gibi Kaza

Allah hepsine sabır versin ..ölenlerden 5 tanesi gültekin ailesi bizim akrabamızdı çok acı bir durum çoluk çocuk ortada kaldı....

lütfü gültekin
seyfinur gültekin

diğerlerinin isimlerini...
Forum: Tatlılar 08.12.2008, 10:40
Cevaplar: 16
Görüntüleme: 3.781
Konuyu Başlatan gürün_güzeli
Cevap: GÜL TATLISI

emeğine sağlık ne güze duruyo öle
Forum: Anasayfa Haberler 04.12.2008, 14:20
Cevaplar: 5
Görüntüleme: 1.504
Konuyu Başlatan gürün_güzeli
Cevap: Virane Yapı Yıkıldı

buradaki sokak pislikleri yine kendilerine mekan bulurlar..olmadı valiliğin önünde bile yaparlar..merak etmeyin siz...sivasta ş....siz bulunmaz ama oldu mu da en hasından olur.....
Forum: Sivas'ımız Hakkında Bilinmeyenler, Sivas'ımızı Tanıtalım 02.12.2008, 13:36
Cevaplar: 4
Görüntüleme: 4.572
Konuyu Başlatan gürün_güzeli
Cevap: Sivas TRT-1'de Gezelim Görelim'de !...

bugün de tüm medya sivasa gelmeyi düşünüyo nedense acabaa bi çarkıfelek bi gezelim görelim iyi gezsinler de görsünler SULTANŞEHİRİ...................
1 Den 25´e Kadar. Toplam 500 Sayfa Bulundu

 
Hizli Erisim

WEZ Format +2. ?uan Saat: 07:44.


Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2022, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.