-->: KADERİYLE BAŞBAŞA!!!
Oldum olası Taşhanın havasını farklı bulmuş ve çarşıya her gidişte ordan su içmeyi kendimce adet edinmiştim,bu ve benzeri buram buram tarih kokan eserlere gerekli ilgiyi göstermiyor oluşumuz beni ve tarih severleri çok üzüyor,inat uğruna ufak hesaplar için ertelenen bakım Taşhanında sonunu getiriyor.
Gerekli hassasiyetin gösterilmesini diliyorum.
Ordaki esnaflarada şunu söylemek istiyorum,"Böyle merkezi bir noktada içine girilmeye korkulur biryerde ne kadar kazanç sağlanır veya böyle merkezi biryerde tarihi dokusuyla onarıma mazhar olmuş,cezbedici görüntüsü olan biryerdeki dükkanın getirisi sizce nasıl olur?
Nerden bakılırsa bakılsın ama Taşhan hakettiği değeri yakalasın.
__________________
๑۩۞۩๑ TÜRKiYE ๑۩۞۩๑
|