--->: KANDİL DAĞINA BOMBA YAĞDI
Çok uyanık yapıda bir esnaf vardı bizim memlekette,lakabıda yahudi osman'dı,bu zatı muhteremin dışardan misafirleri gelir,ooo hoş geldin beş gittinden sonra,gelen misafirler,şu aşşadaki lokantadan yemek yedik geldik derler.Yahudi osman'da''Allahınızı severseniz size yemek söyleyim'',yok tokuz yeni yedik deselerde yahudi osman basdırır''Kuzu çevirme yapdırayım,saç kavurma pişittireyim,aman bir kuzu kesdireyim'' der durur.
Lafın sözün kısasıda bizim dövletimizi yönetmekde yahudi osman hesabı,açlıkda yemek söylenmez,dağdaki üçyüz-beşyüz kişi için mi yapacağız,içerde 5000 kişi dururken gibi,sonrada bir üstteki topicde yer alan gazetelerin ağzından o açıklamayı yaptıklarını ve o gazetelerin yalancıları olduklarını söyleyen traji komikliklerle dolu bir curcuna.
Allah yardımcıları olsun veya ıslah etsin,amin.
__________________
.............BU TECRÜBE BU ÖMRE YETMEZ......
|