18.12.2007, 09:44
|
#3
|
|
Editör
FurkaN Şuan
Son Aktivite: 21.01.2015 21:58
Üyelik Tarihi: 09.06.2006
Yaş: 41
Mesajlar: 1.240
|
-->: YERLİ MALI,YURDUN MALI
Alıntı:
cahar Nickli Üyeden Al?nt?
Biz ilk okuldayken Yerli Malı Haftasını büyük bir coşkuyla kutlardık. Evden getirdiğimiz yiyecekleri arkadaşlarımıza ikram eder,yerli malı kullanmanın önemi üzerinde kompozisyonlar,şiirler hazırlanırdı. Son yıllarda yerli malı haftası kutlanmaz oldu.
Yerli Malı,Yurdun Malı,Herkes Onu Kullanmalı ne güzel sözdü.
|
Evet bizler böyle kutlardık o zaman yerli malı vardı ama şimdi yerli malı da kalmadı öğretmenlere de diyecek söz yoktur...
__________________
"İnsanın süsü yüzdür,
Yüzün süsü göz!
Aklın süsü dildir,
Dilin süsü söz!"
...İMZALARDA SİYASİ SİMGELER YASAKTIR...
BeNi An, bEnİ aRa, AmA bEnSiZ yÜrÜ...
|
|
|