Tekil Mesaj Gösterimi
Alt 18.12.2007, 09:44   #3
FurkaN
Editör
 
FurkaN - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
FurkaN Şuan FurkaN isimli Üye şimdilik offline Konumundadır
Son Aktivite: 21.01.2015 21:58

Üyelik Tarihi: 09.06.2006
Yaş: 41
Mesajlar: 1.240
Tecrübe Puanı: 10 FurkaN TAM BIR BEYEFENDIFurkaN TAM BIR BEYEFENDIFurkaN TAM BIR BEYEFENDIFurkaN TAM BIR BEYEFENDIFurkaN TAM BIR BEYEFENDI
Standart -->: YERLİ MALI,YURDUN MALI

Alıntı:
cahar Nickli Üyeden Al?nt? Mesajı Göster
Biz ilk okuldayken Yerli Malı Haftasını büyük bir coşkuyla kutlardık. Evden getirdiğimiz yiyecekleri arkadaşlarımıza ikram eder,yerli malı kullanmanın önemi üzerinde kompozisyonlar,şiirler hazırlanırdı. Son yıllarda yerli malı haftası kutlanmaz oldu.
Yerli Malı,Yurdun Malı,Herkes Onu Kullanmalı ne güzel sözdü.
Evet bizler böyle kutlardık o zaman yerli malı vardı ama şimdi yerli malı da kalmadı öğretmenlere de diyecek söz yoktur...
__________________
"İnsanın süsü yüzdür,
Yüzün süsü göz!
Aklın süsü dildir,
Dilin süsü söz!"


...İMZALARDA SİYASİ SİMGELER YASAKTIR...

BeNi An, bEnİ aRa, AmA bEnSiZ yÜrÜ...
FurkaN isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla