-->: --->: SİVAS İÇİN 2007 NASIL GEÇTİ
Benim şahsi düşüncem herkesin fikrine saygı duymak lazım başkalarının fikri hoşumuza gitmeye bilir ama hoşumuza gitmedi diye bazı yakıştırmalar yapılmasını hiç tasvip etmiyorum her hangi bir parti taraftarı değilim sivasın şu andaki hükümetin milletvekilleri sivas adına calışıyormu derseniz hayır calışma şurda dursun sesleri bile cıkmıyor veya bizlere yansımıyor kaldıki mecliste vatan .............cırıt atarken onlara tepkimizi göstermek gerekirken kendi kendimizi eleştirmek yerine onlara karşı demokratik haklarımızı meydanlarda dile getimemiz gerekmezmi? sayın Abdullatif şener beyin mecliste olmaması sivas için büyük kayıp ama ne yaparsın tercihini meclise girmeme yönünde kullandı her halde onun acısından doğrusu buymuş dolayısıyla bizimde sayın Abdullatif beyin görüşüne saygı duymamız lazım
__________________
|