Tekil Mesaj Gösterimi
Alt 16.02.2008, 12:32   #664
adislibekir
Yasaklı
NO AVATAR
 
adislibekir Şuan adislibekir isimli Üye şimdilik offline Konumundadır
Son Aktivite: 17.03.2009 20:10

Üyelik Tarihi: 17.10.2007
Mesajlar: 525
Tecrübe Puanı: 0 adislibekir FAZLA SÖZE GEREK YOKadislibekir FAZLA SÖZE GEREK YOK
Standart --->: GÜMÜŞDERE BELEDİYESİ (MERKEZ)

Alıntı:
kınasoglu Nickli Üyeden Al?nt? Mesajı Göster
ya benim senle ne meselem olabilirki o kadar duygusal olmayalın yani bizler cahıl insanlarız ancak yaza biliyoruz bizlere hiç bir siteden tşk gelmez yok başkan sevdalısı falan biz o işi yapdık biliriz yapmak istersek konar kayıp ederiz ama kazanmasında biliriz kayıp etmesinide herkesin kararına saygımız vardır sen beni iyi tanıyan biri olarak sana yakıştırmadım ben sana şaka yaptım ama sen nası anlarsan anla bence sorun yok sorun olsa ben sana yazcamıda bilirsin biz yazılara cevap veriyoruz ben senin yorumlarınıda okudum bizlerin demogociyle işi olmaz kimseye yazıyla kendimizde kabulendirmek zorunda deyiliz ben mehmet hocaya yazıyorum sen atlıyorsun ben hocaya şaka yazıyorum sen hemen kendi üstüne alırsın sen site .......................... koyarsın girmem der tekrar .......................nokta yani ne demek bence pekte önemli deyil
nese seni kırdımsa özür bi dahada yok başkanlık hayeliyle yatıp kalkanlar kelimesi cok ama cok ayıp biz kendimizi başkanlık hayeliyle agutmuyoruz biz kendi kararımızı kendimiz vere bilecek kadar yetenemiz var biz kazanmaını cok iyi biliriz bekircim sen üzülme kendine iyi bak saygılar
Kınaşoğlu özürününe karşılık iki kere özür Hayatta başarılar nasıl sen dakılınca iyi de ben dakılıca kötümü insanın zoruna gidiyomuş demekki hadi hayırlı işler.
adislibekir isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla