--->: KURTLAPA BELEDİYESİ (MERKEZ)
herkese iyi akşamlar. Ben bu sayfaya girmeyeli epey ziyaretçimiz olmuş. Kendimi Abdussvs Abim ile birlikte evsahibi olarak kabul ettiğim için tüm ziyaret edenlere yazı yazanlara teşekkür eder selamlar sunarım. Katkı ve muhabbetleri için Adıslı Bekir'e ayrıca selamlar. Hepiniz sağolun varolun.
__________________
HEP KAVGALAROLDU HAYATIMDA
...AMA BEN BARIŞI SEVDİM
SEVGİMİN ÇÜRÜTTÜĞÜ BU TOPRAKTA
...SEVMEYİ SEVDİM
SORAN OLMADI NEYİ SEVDİĞİMİ
...OYSA BEN...........
|