-->: GÜMÜŞDERE'LİLERİN SOHBET ALANI
SEVGİLİ GÜMÜŞDERELİLER (ADISLI) BAZI YORUMLARINIZ HAKİKATEN BÖYLE AKTİF BİR FORMA HİÇ AMA HİÇ YAKIŞMAMIŞ,LÜTFEN SİZLERDEN RİCAM BİRAZ DAHA ILIMLI YAKLAŞIN BİRBİRİNİZE İNANIN FORUMUNUZ ÇOK RENKLİ AMA LÜTFEN KIRICI OLMAYINIZ!
SAYGILAR!
__________________
๑۩۞۩๑ TÜRKiYE ๑۩۞۩๑
|