Alıntı:
altuntas58 Nickli Üyeden Al?nt?
AKSU parkı sivasımızın cehresini değiştirdi çok güzel bir yeşil alan insanların oturup dinleneceği harika bir yer oldu emeğine sağlık kardeşim resimlerin çok güzel olmuş mademki balkondan cekiyorsun o zaman devam et o bölgenin resimden sorumlu üyemiz sen olursun bize taze bilgiler ve yeni resimler gönderirseniz çok mutlu oluruz bizler şehir dışında yaşıyoruz gelişmelerden haberdar olmak isteriz sizlerin sayesinde bizlerde bilgilenmiş oluruz
|
tamam abi kabulüm çekerim yani ayıpsınız...

burnumun dibinde nede olsa
