--->: AB'ye EVET mi?, HAYIR mı?
Bizler Avrupa olmadan geliştik büyüdük, onlarda kadınlar 2. sınıftayken bizde seçme seçilme hakkı vardı, ispanya daha 1970lerde demokrasiye geçebildi, ingiltere halen krallık. Şimdi belki geriledik yılların aymaz politikacıları yüzünden, artık silkinmek ve kendimize gelip onlar olmadan da gelişebileceğimizi bilmemiz gerekiyor. Çünkü daha orta asyadayken dünyanın en medeni milleti bizdik.
__________________
TÜRKİYE İÇİN AB'YE HAYIR
üzä kök tänri basmasar, asra yir telinmeser, Türk budun ilingin törüngün kim artatı udaçı erti?
|