Alıntı:
sivaslı_gız Nickli Üyeden Al?nt?
bende öğle yamağini çok yersem 18:30 derse gidiimde karnıma çok pis sancı girio  sonra hocadan azar işitiom  
|
sana tavsıyem ıdmana gıderken fazla yemek yememen

yoksa karnına yedıgın bir giyagzuki de yedıklerının gerı cıkması soz konusuuuu
