Tekil Mesaj Gösterimi
Alt 09.07.2008, 21:25   #3
kasparix
Usta Yiğido
 
kasparix - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
kasparix Şuan kasparix isimli Üye şimdilik offline Konumundadır
Son Aktivite: 01.07.2011 16:53

Üyelik Tarihi: 19.04.2008
Yaş: 38
Mesajlar: 1.196
Tecrübe Puanı: 784 kasparix FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart --->: Abdullatif Şener Bey yeni bir parti kurmalı mı?

bende kurmasın derim şuan yeni parti kurması demek onun için başkaalrıının oyununa gelmişlikden baska bir anlam ifade etmeyecek...ereken seçim hezimetine uğruycak erkan umcu gibi..akıllı siyasetçi olup olmadığını o zaman anlıycaz...hem hocalık yaptı bırakdı sıyaseti sandık..hem akparti mkyk de hale üye ...anlamış değilim kurucan yeni partiyi neden hale uyesin...Türkiyenin bu zemine sürükleneceğini mi biliodu anlamış değilim,,,kendi isdeğiyle değil sanki toplumda ona talep varmış bi alternatifmiş gibi gösderilio bir kısım çevreelrce...inş şakşakcılara kapılmaz...biz onu hep sivas vekili olarak gördük...partisinde kalsın onlara su karanlık sürecde yardımcı olsun ....yoksa şenerde erkan mumcu gibi olacak gibi gelio . ..sadece sivas kazaancak ülke kazaanmıycaksa istemem HEM TÜRKİYEMİZ HEM SİVASIMIZ KAZANSIN...parti kurarak sadece sağı böleceğine inanan sol görüşlü bağnazları sevindirmekden baska bir şey yapmış olacak mı sener bey buda seçim sonrası fırtınalı bir yağmurla silinip gienlerde olucak üzülüorum o zamanda sivasımız dğeerli bir siyaset adamını kaybetmiş olucak belki daah hayırlı olucak sener için evet üniversite hocalığında daha hayırlı işler yapıcak belkide...önün açık olsun sener bey....
kasparix isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif