-->: Şortluya var, başörtülüye yok mu?'
biz sandallilar yildizelinde kamanliyla oturur yemek yeriz, cay icer, okey oynariz sonrada sarilarak ayriliriz, aramizda bir fark yoktur, isin ibadet kismi ayri bir olaydir, Kur`an`i bilenler amellerin niyetlere göre oldugunu, sekil olarak bir öneminin olmadigini bilirler. Madimak 58 kardesimde bunu bilir.
|