Konu
:
Şortluya var, başörtülüye yok mu?'
Tekil Mesaj Gösterimi
19.07.2008, 23:36
#
199
yakamozz
Tecrübeli Yiğido
yakamozz Şuan
Son Aktivite: 11.08.2016 14:43
Üyelik Tarihi: 22.03.2008
Mesajlar: 311
Tecrübe Puanı:
699
--->: Şortluya var, başörtülüye yok mu?'
madımak madımak oy madımak yaw böyle bir şarkı vardı dimi pardon içimden geldi,yorumumuza dönelim biz
yok yaw karışmaz niye karışsın sizler zeki insanlarsınız bilirsiniz hangilerinin kendi yorumlarınız olduğunu dimi
yakamozz
Açık Profil bilgileri
yakamozz nickli Üyeye özel Mesaj Gönderin
yakamozz - Daha Fazla Mesajını bul