--->: Şortluya var, başörtülüye yok mu?'
Siteye ne zaman girsem bu topic duruyor
yetkili kişiden rica ediyorum bu topici bir daha yayınlamayın
Sivaslılar olarak hemşehrilerimiz gereksiz yere birbirlerini kırıyorlar;
fikir alışverişi yapacaksanız saygı ve seviye içinde olsun..
|