--->: NİCKLERİNİZİN ANLAMI?
Benim Nickimin anlamına gelince özel bir anlamı yok .üye oldığum gün Sivaslı ,arkadaşlımla beraber Antalya Çolaklı köyünde aynı kampta tatildeydik.Bu siteyi o önerdi; ben de bir Sivaslı(Merkez)olduğum için hemşerilerimin bulunduğu siteye kayıt olmak istedim.Fakat hangi rumuzu yazdıysam; sistem o isim kullanılıyor !diye ikaz veriyordu.En sonunda canım arkadaşım, Semiha hanımla tanıştığımız ;kampın bulunduğu, Çolaklı köyünün ismini yazdım .Nihayet site bu ismi kabul etti ve böylece bu rumuz ile siteye kayıt oldum.
|