Tekil Mesaj Gösterimi
Alt 29.09.2008, 01:18   #8
Rallim58
Usta Yiğido
 
Rallim58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Rallim58 Şuan Rallim58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır
Son Aktivite: 26.04.2012 13:19

Üyelik Tarihi: 28.02.2008
Mesajlar: 1.981
Tecrübe Puanı: 870 Rallim58 FAZLA SÖZE GEREK YOKRallim58 FAZLA SÖZE GEREK YOK
Standart --->: Bayram Pazarı Açılıyor

Alıntı:
Serd@r Nickli Üyeden Al?nt? Mesajı Göster
SİVASta yaşarken çok severdim bayram pazarını gezmeyi İnşaAllah seneye Ramazanı Allah nasip ederse ilimizde geçirmeye çalışacağım ve Bayramıda orada geçireceğim İnşaAllah!
Bayram pazarında gezme sevgisi, bir çok kişide olduğu gibi bende de vardır. Ancak nasip olup gezen olduysa (gezenlerden de yorum yazılır sanıyorum, makinam yanımda olsada resmetseydim sizde hak veriridiniz ki) kelimenin tam anlamıyla, bir rezalet .

Bilindiği gibi bayram pazarı eski köy garajı olarak bilinen yere kuruluyor. Zemin tesviyesiz, çukurluklar var, yağan yağmurlar göletler oluşturmuş durumda. Alışverişe giden tüm Sivas'lı hemşehrilerimizin hoplaya zıplaya yürümelerinden pantolon paçası kirlenmeyen bir Allahın kulu yok.

Zemine 2 kamyon çakıl serilip silindir geçirilerek tesviye edilmiş olsa idi, bu kepazelik yaşanmazdı.

Nerde o asfalt zemin üzerine kurulan Buğday Pazarı arkası ile Kepçeli-Celal Bayar Caddesi üzerine kurulan o meşhur ve büyük pazarlar.

Dip not : Bayram pazarının önceki yıllarında, kaliteli ürünlerde bulmak mümkün idi, şimdi sanki bu pazara göre özel üretilmiş ürünler geliyor. Yani kalite arama...
Rallim58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla