Alıntı:
arikarinkuchi Nickli Üyeden Al?nt?
adam oraya kaleşnikoflar el bombalarıyla geliyor
hiçmi güvenlik görevlisinin dikkatini çekmedii de
oraya kadar geldi o adam
bu nasıl iştir
yeter artık 1 değil 2 değil 10 değil
adi heriflerin ALLAH belasını versin
|
la bırak güvenlik görevlisini o aziziye mahallesimidir ne ...tur o mahallede hiç bir tane bile insan görmüyormu bu adamı?.doğunun hepsi pkk lı değil doğru içlerinde adam gibi adamıda var ama %90 ı ya dağlarda yada şehirde bu tür olayların içinde!o %10 luk kısmı alacaksın bu tarafa gerisini vereceksin ateşe!(tarihte örnekleri mevcut)herşey sil baştan!it bile yemek yediği tasa saygı gösteriyor.bunlar ittende aşağı!söylenecek çok şey var ama insan bi noktadan sonra artık donup kalıyor.