Alıntı:
yerliturkuaz Nickli Üyeden Al?nt?
AB bize ne fayda getirecek ki biz kendi içerimizde gerekli olan kanunları çıkartamaz isek bizim Türklüğümüz nerede kaldıki...
Düşünün yüzyıllardır yoksulluk yaşayan bir Osmanlı yıkılyor ve Atamız çağdaş kanunları bizlere sunuyor illa ülkemizde birşeylerin yaşanması için kötü şeylerin olması gerekmez biz Türküz istediğimiz zaman herşeyi yapabilecek güçteyiz...
|
Evet ama neden yapamıyoruz sorun nedir? Engelleyen kim?
Avrupalı bir maaşıyla bir ay tatil yaparken, benim öğretmenim aylık maaşıyla ne yapabilir? Aramızdaki fark nedir eksiğimiz nedir?
Neden her yönüyle hep 50-100 yıl geriden takip ediyoruz,?
Tamam öz değerlerimizden ödün vermeyelim ama, birşeyler yapalım ama nasıl ve kim yapacak bunu çareler fikirler neler?