24.11.2008, 21:28
|
#48
|
|
Yiğido
Nazligül Şuan
Son Aktivite: 22.04.2009 10:10
Üyelik Tarihi: 11.10.2005
Yaş: 49
Mesajlar: 111
|
Cevap: Ülkemizde Kriz Var Mı ?
Alıntı:
dark_yamtar58 Nickli Üyeden Al?nt?
Ya bacım acıyorum bu almanyanın haline tüh kıriz var ha Neden bırakıp da memleketinize gelmiyorsunuz burda herşey süper 150 Üro aylıkla size asgari ücretten bir de iş buluruz ne güzel kiranızı verir Faturalarınızı öder Son modelde bir araba alır burda gününüzü gün edersiniz Almanın kahrını neden çekiyorsunuzk ki.Bu kadar güzel herşeyin dört dörtlük olduğu bir ülkeniz varken orada neden gariplik çekiyorsunuz gelin memleketinize.
|
Oldu Dünyada Global kriz baslasin, ben almanyadaki krizden kacip türkiyeye gelim. Sizce bu mantiklimi????
Halen eger anlamakta güclük cekiyorsaniz, özel ders almanizi tavsiye ederim. Burda türkiyenin asgari ücretinden vs. bahsedilmiyor
sonucda KRIZ den bahsediliyor
Yazilarimi düzgünce okuyun ona göre cevap verin derim
__________________
Hatirlanmak gönül dagindaki Gül kadar güzelse
Unutulmak hüzün dagindaki diken kadar acidir.

|
|
|