26.11.2008, 22:41
|
#9
|
|
Usta Yiğido
sonbahar5803 Şuan
Son Aktivite: 21.09.2009 13:57
Üyelik Tarihi: 26.09.2005
Mesajlar: 1.078
|
Cevap: Arabaşı Gemerek / Yeniçubuk
Tabiki tek başına yenmez, kalabalık olmalı.
Çünkü yemek olarak yapılmaz, çerez niyetine yenir. 
Şöyle konu komşu toplanacak, tadına doyum olmaz.
Biz de bilmeyiz, Yozgat'lı aile dostlarımızdan öğrendik.
__________________
İnsan yaklaştığınca yaklaştığından ayrı
Belli ki, yakınımız yoktur ALLAH’tan gayrı...
|
|
|