Cevap: Türk Kızlarının Özellikleri
bayan ve erkekler bir bütünün yarıları gibidir...biri diğerine özellik yönünden üstün kılınmamışdır...bizim milletimizin baynıda erkeğide değerlidir...pozitif ayrımcılık diyede birşey yokdur....herkes bu ölçüde ayrıcalıklırdır zaten...
|