Konu
:
aLttaki BenimLe ...................... Yapmaya GeLir Misin ?
Tekil Mesaj Gösterimi
13.01.2009, 10:37
#
504
falconman
Yiğido
falconman Şuan
Son Aktivite: 10.02.2016 21:46
Üyelik Tarihi: 14.11.2008
Mesajlar: 155
Tecrübe Puanı:
674
Cevap: aLttaki BenimLe ...................... Yapmaya GeLir Misin ?
Alıntı:
Kardelencicegi
Nickli Üyeden Al?nt?
Hemen gelirim. Cok özledim Sivasimi;(
Alttaki Sarkislaya gelirmisin benimle..............
Valla bende çok özledim memleketimi
Alttaki sivas köftesine ne dersin?
falconman
Açık Profil bilgileri
falconman nickli Üyeye özel Mesaj Gönderin
falconman - Daha Fazla Mesajını bul