29.01.2009, 21:34
|
#4
|
|
Usta Yiğido
ebubekir çakmak Şuan
Son Aktivite: 13.03.2010 12:51
Üyelik Tarihi: 01.11.2007
Mesajlar: 709
|
Cevap: ANLAMAZSIN SEN(apo'ya yazdım)
ALLAH ALLAH GARDAŞIM ELİNE KOLUNA SAĞLIK BU ŞİİRİ HEMEN NOTERLETMELİSİN YOKSA KAPARLAR BENDE DEMESİ HEYTTTTTT BE KİMİN TOPRAĞA
__________________
|
|
|