Konu
:
ANLAMAZSIN SEN(apo'ya yazdım)
Tekil Mesaj Gösterimi
29.01.2009, 22:03
#
5
barikat58
Usta Yiğido
barikat58 Şuan
Son Aktivite: 06.04.2016 17:19
Üyelik Tarihi: 03.01.2007
Mesajlar: 15.450
Tecrübe Puanı:
2257
Cevap: ANLAMAZSIN SEN(apo'ya yazdım)
Alıntı:
ebubekir çakmak
Nickli Üyeden Al?nt?
ALLAH ALLAH GARDAŞIM ELİNE KOLUNA SAĞLIK BU ŞİİRİ HEMEN NOTERLETMELİSİN YOKSA KAPARLAR BENDE DEMESİ HEYTTTTTT BE KİMİN TOPRAĞA
tanıdıgın noter varmı ebubekir
barikat58
Açık Profil bilgileri
barikat58 nickli Üyeye özel Mesaj Gönderin
barikat58 - Daha Fazla Mesajını bul