Konu
:
ANLAMAZSIN SEN(apo'ya yazdım)
Tekil Mesaj Gösterimi
29.01.2009, 22:06
#
6
yusufulku58
Yiğido
yusufulku58 Şuan
Son Aktivite: 11.01.2012 22:46
Üyelik Tarihi: 03.10.2005
Yaş: 38
Mesajlar: 113
Tecrübe Puanı:
769
Cevap: ANLAMAZSIN SEN(apo'ya yazdım)
hakikaten çok güzel inanki ünlü biri olsaydın bu dillerden düşmezdi imkanın varsa tescil et
__________________
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez.
Üye Olmak İçin Tıklayın...
]
yusufulku58
Açık Profil bilgileri
yusufulku58 nickli Üyeye özel Mesaj Gönderin
yusufulku58´nin Web Sitesini ziyaret edin
yusufulku58 - Daha Fazla Mesajını bul