Tekil Mesaj Gösterimi
Alt 04.02.2009, 14:11   #3
sivaslıgenç
Usta Yiğido
 
sivaslıgenç - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
sivaslıgenç Şuan sivaslıgenç isimli Üye şimdilik offline Konumundadır
Son Aktivite: 20.03.2016 23:42

Üyelik Tarihi: 14.10.2007
Yaş: 34
Mesajlar: 2.527
Tecrübe Puanı: 940 sivaslıgenç FAZLA SÖZE GEREK YOKsivaslıgenç FAZLA SÖZE GEREK YOKsivaslıgenç FAZLA SÖZE GEREK YOK
Standart Cevap: Sahanın ortasına Filistin bayrağı dikti

Alıntı:
sivassporlukiz Nickli Üyeden Al?nt? Mesajı Göster
Bence o bayragi balili dikseydi oraya daha iyi olacakdi.niye derseniz cünkü gsli taraftarlar yahudi yahudi diye bagriyorlardi...bu macda olmasada gecen haftalarda öyle yapmislardi.ve hala bi kac sitede okuyorum.
Evet Balilinin dikmesi daha iyi olurdu o Filistin bayragını.Hem bazılarına ibret olurdu.
sivaslıgenç isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla