Alıntı:
sivassporlukiz Nickli Üyeden Al?nt?
Bence o bayragi balili dikseydi oraya daha iyi olacakdi.niye derseniz cünkü gsli taraftarlar yahudi yahudi diye bagriyorlardi...bu macda olmasada gecen haftalarda öyle yapmislardi.ve hala bi kac sitede okuyorum.
|
Evet Balilinin dikmesi daha iyi olurdu o Filistin bayragını.Hem bazılarına ibret olurdu.