Gergin açıklamalar, kavgacı tutumlara alıştığımız için, bu tür haber ve görüntüler sanırım garibimize gitti biraz
Olması gerekende bu zaten, herşey bir tarafa insanlık bir tarafa, bu hiç bir zaman gözardı edilmemeli.
Bu tutumlarından dolayı kutluyorum kendilerini.