Alıntı:
yiğit ADISLI Nickli Üyeden Al?nt?
DEĞERLİ HEMŞEHRİLERİM.TESADÜFEN RASTLADIĞIM FORUM SİTENİZE İSTEYEREK DAHİL OLDUM.BEN SAKARYADA YAŞAMAKTA OLAN BABA TARAFIMDAN ADISLI OLUP KISIRALİN TORUNU ADNAN RUHİ ÜZÜMKAYAYIM.40 YILDIR SAKARYADA YAŞAMAMA RAĞMEN İKİ DEFA ADISA GİTTİM VE ATA TOPRAKLARIMI ZİYARET ETME MUTLULUĞUNU YAŞADIM.BİR KERESİNDE DE BABAM VE ANNEMİ GÖTÜRDÜM.NASİP OLURSA YENİDEN GELECEĞİM.SİZLERLE SOHBET ETMEK KÜLTÜRÜMÜ VE SOYUMUN İNSANLARI İLE TANIŞIP HASBİHAL ETMEK İÇİN HAZIRLADIĞINIZ BU SİTEYE ÜYE OLMAKTAN ŞEREF DUYDUM.SEVGİ VE SAYGILARIMI SUNARIM
|
Ben sakaryada öğretmenlik yaptım babanızla ve rahmetli mehmet abiyle tanıştım.Mehmet abiyi ve eşini rahmetle anıyorum.Çok kıymetli insanlardı.Bize çok yakınlık gösterdiler.Her yerde anıyorum.Sizler buralarda bulunmasanızda bizler sizlerin varlığından haberdarız.Birkeç gün önce açtığımız konuda sizlerden bahsettik.Ne iş yaptığınızıda daha açık olarak yazarsanız memnun oluruz.