Cevap: AB Semineri Başarı İle Yapıldı
Bizde Sivaslılar netten duyup katıldık seminere, çok faydalı oldu. Hazırlayan genç arkadaşlarımı kutluyorum, vakitlerini boş tartışmalar yerine böyle faydalı işlere harcıyorlar. Tebrikler gençler...
__________________
LÂ İLÂHE İLLALLAH MUHAMMEDÜN RASÛLULLÂH
|