07.04.2009, 16:25
|
#2
|
|
Usta Yiğido
barikat58 Şuan
Son Aktivite: 06.04.2016 17:19
Üyelik Tarihi: 03.01.2007
Mesajlar: 15.450
Tecrübe Puanı: 2257 
|
Cevap: Okumuyoruz çünkü [bahaneler]
32-Bizim bi ahbap vardı okumaktan kafayı yedi…
genelde tıp ve matematik okuyanlar için böyle deniyor nedense
|
|
|