Cevap: yağmurun süt dilimleri tatlısı :)
Paylaşım için teşekkürler yağmur evde olsam hemen yapmıştım ama akşam eve gidince yapacam, yanıdada bir demlik çay ooofff nefis olur.
__________________
Huzuru kendi içimizde bulamassak başka yerde aramak boştur.
|