29.04.2009, 12:54
|
#2
|
|
Navigator
Kardelencicegi Şuan
Üyelik Tarihi: 27.10.2008
Yaş: 59
Mesajlar: 48.623
|
Cevap: Ne Mutlu Türküm Diyene...
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez. Üye Olmak İçin Tıklayın...]
Böyle olmayacak.
Anlaşıldı bu Türkiye'nin gizemli karanlığı bize uymayacak.
Madem ki Türklük bir sevda medem ki ölümsüz bir aşk.
O zaman herşey yeniden başlayacak.
Hiç kimse bu aşka berdel yakıştırması yapıp kin kusup kurşun da sıkamayacak.
Bizim sağ yanağımızda ay gözlerimizde yıldız var.
Gecenin herhangi bir saatinde ciğerlerimizi sökerek kan uykudan
Uyandıran sigaramızın filitresinde bile Edirne'den Kars'a Türkiye sevdası var.
Madem ki bu ülke bir sevda.
Medem ki bağımsızlık ölümsüz bir aşk.
O zaman Türkiye ismi takılmalı dudaklarımıza.
O zaman benim ülkem sıcak bir ağustos akşamı olmalı.
Alınlardaki teri çaput mendil yerine başı Ağrı'dan Ilğaz dağlarından
gelen yeller serinletmeli.
Türkiye aşk olmalı.
Karakış olmalı benim ülkem.
Soğuğu kırbaç gibi vurmalı yüzüme
Bir metre kar olmalı Sarıkamışta Sivas'ta.
Sağnak sağnak yağmur olmalı Rize'de Kahramanmaraş'ta
Benim sol gözüm Karadeniz'e bakarken sağ gözümüz Akdeniz'de ağlamalı
Trabzon'da horan olmalıyım günün ilk ışıklarına kadar oynamalıyım.
Ben Malatya'da Beydağı türküsü olup ağıtlar yakarak ağlamalıyım.
Madem ki bu ülkem Türkiyem.
O zaman Ege'de Zeybeğim ben.
Erzincan'da "hey hey" diye halay çekenim ben.
Kırşehir'de Nevşehir'de misket oyanayanım ben.
Madem ki benim ki bir Türkiye sevdası.
Madem ki ben Edirne'yim.
Madem ki Ben Kars'ım
Madem ki ben cigerlerime Karadeniz'de aldığım soluğu Akdeniz'de verenim.
Madem ki ben Ege'nin berrak sularında yüzerken Van gölü canavarıyla
arkadaş olup ölüyorsam o zaman ben Türaaai'yim.
O zaman bin Sivas'ta Fatma :-):-):-):-):-):-)n çatlamış ayak topuklarına
batan dikeni çıkaranım.
Elazığ'da Ayşe gelinin elinde al kan kırmızısı kınayım ben.
Bağımsız ülkem Türkiyem benim.
Hırant Dink diye bir Ermeni öldürülmüştü hani.
O gün ben herşeyden habesiz işten geliyordum.
Yüreye yürüye kan ter içinde eve geldim.
Bağırıyorlardı "Hepimiz Ermeniyiz hepimiz Hırant Dink'in" diye
Bir pankart tutmuşlarıdı ellerine tv de izliyordum
Milliyet gazetesinden Ece Temelkuran'ı gördüm ağlıyordu.
Can Dündar ayılıp bayılıyordu.
Onlar Osmanbey'de Ermeni Hırant Dink olurken ben
Türk olduğumun gurununu yaşıyordum.
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE............
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez. Üye Olmak İçin Tıklayın...]
Havasıyla suyula Türkiyeyiz Türküz işte...
Bölünmez bir bütünüz işte...
Sınır varsa budur işte...
Alın bölücüler bu da size kapak olsun işte...........
__________________
|
|
|